مجموعه توانا شما را به خرید بهترین انواع فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بادام زمینی | استفاده از آن چه مزایایی دارد ؟

آنچه در این مقاله می خوانید...

استفاده از بادام زمینی چه مزایایی دارد ؟فراورده های حاصل از بادام زمینیلیست قیمت بادام زمینیتولید بادام زمینی در بسته بندی های متنوعصادرات بادام زمینی

بادام زمینی یا پسته شامی  از آن دسته مواد غذایی پر طرفدار و مغذی است.این مغز خوش طعم از گیاهان بومی آمریکای جنوبی است که می توان آن را جزء آجیل ها طبقه بندی کرد. بوته آن  ۳۰ تا ۵۰ سانتی متر ارتفاع دارد. بادام زمینی بومی برزیل و خشکبار بادام هندی، آب و هوای گرم برای کشت این گیاه مناسب است بادام زمینی دارای ساقه ای راست است و برگ های آن از مرکب دو زوج برگچه است و گیاه های آن دو نوع متفاوت است که این گیاه سر در خاک می کند و در خاک نیز پدید می آید.بادام زمینی | استفاده از آن چه مزایایی دارد ؟

استفاده از بادام زمینی چه مزایایی دارد ؟

استفاده از بادام زمینی چه مزایایی دارد ؟بادام زمینی و مویز درجه یک از هر نوع بیماری قلبی،عروقی،سرطان و…..جلو گیری می کند و تولید اسید نیتریک را در بدن افزایش می دهد.فشار خون بالا در بارداری می تواند برای مادر وجنین کشنده باشد. به همین دلیل مادران باردار باید فشار خون خود را کنترل کنند.برای کنترل فشار خون باید بادام زمینی را به رژیم غذایی خود اضافه کنند.بادام زمینی دارای اسید فولیک است به همین دلیل مادران باردار با خوردن بادام زمینی موجب کامل شدن سیستم عصبی جنین می شود و بادام زمینی در بارداری بسیار مفید است.

خواص بادام هندی حاوی مس و آهن است که از چروک صورت جلوگیری می کند.خواص بادام زمینی برای مو به دلیل داشتن اسیدهای بالای امگا ۳ باعث تقویت و رشد مو می شود.بادام زمینی چاق کننده است زیرا به دلیل چربی وکالری بالا و درختی بودن آن به صورت خشکبار مصرف می شود.خواص بادام درختی که به نام ارژن هم شناخته می شود میوه ی درخت بادام است که دارای مواد مغذی بالا است و به کاهش کلسترول خون بالا کمک می کند برای زنان در دوران بارداری و شیر دهی بسیار مفید است وخطر ابتلاء به سرطان را کاهش می دهد. بادام زمینی هندی وخام و بو داده نیز بسیار مفید هستند و برای سرطان نیر بسیار مفید هستند و از آن جلوگیری می کنند.

فراورده های حاصل از بادام زمینی

فراورده های حاصل از بادام زمینیبادام زمینی  و محصولات حاصل از آن به ویژه کره بادام زمینی از جمله فرآورده هایی هستند که به دلیل خواص تغذیه ای بالا و طعم لذیذ و خوشمزه استقبال و مصرف بالایی در جامعه برخوردار است.یکی دیگر از فرآوردهای بادام زمینی ،بادام زمینی خام یا بو داده است ،عمدتا مردم در روز از آن مصرف می کنند.

لیست قیمت بادام زمینی

لیست قیمت بادام زمینیقیمت بادام زمینی هر کیلو گرم آجیل شب یلدا با پوست ۸۰۰/۰۰۰ریال  و قیمت هر کیلو گرم آجیل شب یلدا با مغز شامل پسته،بادام زمینی و مغر بادام درختی درشت و تخمه جابانی تخمه کدو گوشتی ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال تومان اعلام شده است.

قیمت بادام زمینی با پوست:۲۳۰/۰۰۰ریال

قیمت بادام زمینی بو داده و خام:۲۱۰/۰۰۰ریال

قیمت بادام زمینی هندی:۱/۴۹۰/۰۰۰ریال

تولید بادام زمینی در بسته بندی های متنوع

تولید بادام زمینی در بسته بندی های متنوعبادام زمینی در بسته های متنوع وبسیار کوچک وبسیار بزرگ بسته بندی می شوند.بادام زمینی در بسیاری از جامعه ما به صورت کیلویی بسته بندی می شود و در بازار خشکبار ها به فروش می رسد.بادام زمینی در کشور های متخلف و برای ارسال و توزیع آنان به کشور های متقاضی با بسته بندی های متنوع و تناژ های بالا انجام می شود.

صادرات بادام زمینی

صادرات بادام زمینیصادرات عمده بادام زمینی درجه یک به اروپا از طریق گمرک منطقه آزاد انزلی توسط شرکت های بازرگانی این ناحیه انجام می گیرد.توزیع کنندگان دیگر در کشور های دیگر سرمایه خود را افزایش می دهند.بادام زمینی که خواصیت زیادی دارد ودر شهر آَستانه اشرفیه پرورش داده می شود هر ساله به کشور های اروپایی صادر می شود. سرمایه گذاران در کشور های متخلف اروپایی با گرفتن سفارش بادام زمینی ایران سود خوبی به جیب می زنند.بادام زمینی مرغوب و خوش طعم این مراکز برای صادرات به کشور های متقاضی در بسته بندی های متنوع انجام می شود.صادرات بادام زمینی به صورت عمده وکیلویی و مقادیر تنی و بسیار زیاد نیز انجام می گیرد و در اغلب کشور های تولیدی برای کشورهای متقاضی به صورت عمده و مقادیر بسیار زیاد توزیع می شود.کاشت بادام زمینی در بسیاری از کشور ها به صورت درختی انجام می شود.

هادی توانا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی توانا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09118435216

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: bia2hasti@

email icon ایمیل: haditavana1982@gmail.com

مجموعه توانا شما را به خرید بهترین انواع فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید