مجموعه توانا شما را به خرید بهترین انواع فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازرگانی پخش بادام زمینی و فندق درجه یک در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

اکسیری به نام بادام زمینی برای پوستلطافت و نرمی پوست با بادام زمینیخواص بادام زمینی برای پیشگیری از پیریبادام زمینی‌ بمب انرژی برای بدنمصرف فندق و کمک به سلامت قلبفندق برای تنظیم فعالیت عضلهفندق برای حفظ سلامت دستگاه گوارش

بادام زمینی و فندق درجه یک برای استفاده کنندگان مختلف این محصول می تواند به عنوان یکی از عوامل اصلی تامین مواد مورد نیاز محسوب شود.

فندق و بادام زمینی و پسته خام فله ای به خاطر فواید زیادی که دارد در سراسر دنیا طرفداران فراوانی داشته است.

فندق و بادام زمینی و پسته گلستان ۴۵۰ گرمی صادراتی دارای ارزش غذایی زیاد و خاصیت های فراوانی هستند و استفاده کنندگان در صورت مایل بودن به این محصولات خیلی راحت می توانند از طریق سایت های اینترنتی که از نظر اقتصادی کم هزینه تر و به صرفه تر هستند و همچنین در زمان کمتر و راحت تر می توانن محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

همچنین فروش فندق و بادام زمینی در سراسر کشور توسط فروشندگان این صنف و نمایندگی ها انجام می شود.

بازرگانی پخش بادام زمینی و فندق درجه یک در تهران

اکسیری به نام بادام زمینی برای پوست

اکسیری به نام بادام زمینی برای پوستبسیاری از افراد به خاطر خاصیت های زیاد این محصول ها و همچنین تاثیرشان بر روی سلامتی بدن سعی می کنند که با استفاده از فندق و بادام زمینی ویتامین های مورد نیاز بدن خود و مواد معدنی مورد نیاز برای سوخت و ساز بدن را از طریق استفاده این محصولات تامین کنند.

این محصولات دو نوع آجیل پرمصرف بوده که خواص شگفت انگیزی دارند و آنها را هم می توان به صورت بو داده و هم به صورت خام تهیه کرد.

از عواملی که باعث می شود پوست لطافت و نرمی خود را از دست دهد می توان به موارد زیر اشاره کرد: آلودگی هوا در شهرهای بزرگ، فشارهای عصبی و استرس، استفاده زیاد از  سایل آرایشی نامرغوب، تغییرات وزنی و رژیم های لاغری اشتباه و افزایش سن باعث آسیب به پوست می شوند.

روغن بادام زمینی که نام های دیگری مثل روغن گرانات و روغن آراچی دارد. یک نوع روغن گیاهی بوده که از بادام زمینی خام درست می شود.

از خواص روغن بادام زمینی می توان گفت: روغن بادام زمینی برای هر دو نوع پوست معمولی و خشک کاربرد داشته و باعث محافظت از پوست شده و در درمان جوش های صورت مفید است که برای از بین بردن جوش های صورت و آکنه فقط کافی است چند قطره روغن بادام را با ۲ الی ۳ قطره آب لیمو ترش مخلوط کرده و بر روی پوست بگذارید.

روغن بادام باعث از بین رفتن خشکی لب می شود که برای این کار اول لب را باید مرطوب کنید بعد با مسواک نرم بر رو لب ها بکشید بعد دستمال مرطوب را به مدت ۳ الی ۴ دقیقه بر روی لب ها گذاشته بعد از خشک کردن لب روغن بادام را روی لب ها بگذارید آرام مالش دهید.

از فواید دیگر روغن بادام کاهش سکته قلبی و مغزی، کاهش کلسترول، پیشگیری از سرطان، رفع یبوست و غیره نیز می شود.

لطافت و نرمی پوست با بادام زمینی

بادام زمینی برای پوست یک منبع انرژی خوب محسوب می شود و نقش زیادی در سلامت عمومی و پوست دارد.

بادام زمینی و نرمی پوست این ماده پرخاصیت دارای آنتی اکسیدان های زیاد، ویتامین E و نیاسین بوده که ترکیب این مواد با یک ماده طبیعی همان اکسیری است که پوست را لطیف و نرم می کند. لطافت پوست بدن و صورت تاثیر زیادی در زیبایی و شادابی دارند.

از خاصیت های بادام زمینی برای پوست می توان گفت: ۱_ خاصیت ضد التهابی بادام زمینی باعث درمان مشکلات پوستی مثل اگزما و پسوریازیس می شود. اسیدهای چرب موجود در بادام زمینی باعث کاهش قرمزی و تورم پوست می شود. بادام زمینی به خاطر داشتن ویتامین روی، E و منیزیم باعث درخشان کردن پوست و مبارزه با باکتری عای عامل آکنه می شود. همچنین به بازسازی سلول ها کمک زیادی می کند. ۲_ اسیدهای چرب موجود در بادام زمینی باعث کاهش استرس و نوسانات خلق و خو شده در نتیجه مانع از مشکل هایی همچون چین و چروک، خطوط و بی طراوتی پوست می شود. ۳_ فیبر موجود در آن باعث رفع سموم و مواد اضافی در بدن شده شده است که این سموم موجود در بدن باعث جوش، چربی اضافی و بی طراوتی پوست می شوند که خوردن بادام زمینی می تواند این مشکلات را حل کند. ۴_ به خاطر منیزیم بالای موجود در این محصول باعث آرام شدن اعصاب، عضلات و رگ های خونی شده و جریان خون در پوست را بهبود بخشیده و از این طریق باعث سلامتی، جوانی و شادابی پوست شده است.۵_ ویتامین E موجود در بادام زمینی از پوست در برابر اشعه فرابنفش خورشید و آفتاب سوختگی محافظت کرده و مانع از آسیب دیدگی پوست می شود.۶_ بادام زمینی مقدار قابل توجهی ویتامین C داشته که این ویتامین خود باعث انعطاف پذیری و سفتی پوست می شود.

از خواص بادام زمینی می توان به خاصیت آن برای پوست دست و پوست سر و رفع شوره سر نیز اشاره کرد.

استفاده کردن از شوینده های بهداشتی و گردوخاک باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای پوست دست می شوند که یکی از شایع ترین این مشکلات پوسته پوسته شدن کف دست هاست که با خوردن چند دانه بادام در روز این پوسته ها خوب می شوند و همچنین برای تاثیر بیشتر می توان با روغن بادام کف دست ها را چرب کرد.

اگر دچار خشکی پوست سر و شوره سر هستید با استفاده از مواد مغذی طبیعی مثل بادام زمینی می توانید این مشکلات را حل کنید.

یکی دیگر از خواص بادام زمینی مقابله با پیری زودرس پوست است. در ترکیبات بادام زمینی مقدار زیادی مس وجود دارد که برای استحکام پوست و تولید کلاژن مس نقش مهمی را ایفا می کند.

برای جلوگیری از چروک های ریز پوست و شل شدن آن مصرف بادام زمینی پیشنهاد خوبی بوده است.

خواص بادام زمینی برای پیشگیری از پیری

خواص بادام زمینی برای پیشگیری از پیریمنیزیم باعث تقویت سیستم ایمنی بدن، ثابت نگه داشتن فشار خون نرمال و تقویت استخوان می شود و با تنظیم سطح قند خون مانع از بیماری دیابت می شود. این ماده معدنی و مفید را از طریق استفاده کردن از بادام زمینی می توان وارد بدن کرد.

بادام حاوی مقدار زیادی آهن است که این ماده انرژی مورد نیاز برای بدن را تامین می کند و همچنین به انتقال اکسیژن در بدن کمک زیادی می کند‌. فردی که دچار کمبود آهن باشد احساس فرسودگی و خستگی کرده و پیری زودرس را به دنبال خواهد داشت که برای جلوگیری از این پیری زودرس مصرف بادام زمینی تاکید شده است.

بادام زمینی مواد معدنی دیگری دارد از جمله: فسفر که نقش زیادی در شکل گیری استخوان ها و دندان ها دارد. پتاسیم که این ماده در ثابت نگه داشتن شرایط الکترولیت در بدن نقش داشته است. روی که برای تقویت سیستم ایمنی بدن کاربرد فراوانی دارد. منگنز که باعث تنظیم فعالیت آنزیم ها در بدن می شود. سلنیوم که به خاطر آنتی اکسیدانی که دارد مانع از سرطان می شود و برای عملکرد نرمال تیروئید در بدن کاربرد دارد.

بادام زمینی‌ بمب انرژی برای بدن

بادام زمینی‌ بمب انرژی بوده و از خواص مهم آن برای سلامتی بدن می توان موارد زیر را نام برد: ۱_ بادام زمینی سرشار از مواد معدنی، ویتامین ها، آنتی اکسیدان و مواد مغذی بوده پس منبع خوبی برای انرژی بدن محسوب می شود. ۲_ بادام زمینی باعث پایین آمدن کلسترول بد و همچنین بالا رفتن کلسترول خوب می شود. بادام زمینی با داشتن اسیدهای چرب تک غیر اشباع و به ویژه اسید اولئیک مانع از بیماری های قلبی عروقی می شود. ۳_ بادام زمینی سرشار از پروتئین بوده و اسیدهای آمینه موجود در آن باعث رشد بدن می شود. ۴_ به میزان زیادی در بادام زمینی آنتی اکسیدان های پلی فنولی دارد. اسید پی کوماریک با کاهش تولید نیتروس آمین سرطان زا باعث  کاهش سرطان معده می شود. ۵_ آنتی اکسیدان فنولی رزواترول موجود در این ماده با ارزش غذایی مانع از بیماری های عصبی، عفونت های ویروسی یا قارچی،  بیماری های قلبی و سرطان ها می شود. ۶_ آنتی اکسیدان رزوراترول موجود در بادام زمینی با افزایش تولید نیتریک اسید مانع از سکته قلبی می شود. ۷_ بادام زمینی آنتی اکسیدان های زیادی دارد. که این آنتی اکسیدان ها در زمان جوشانده شدن بادام زمینی فعال تر شده اند( افزایش دو لایه ای در بیوچانین و افزایش چهار لایه ای در ژنیستئین) که این خود باعث کاهش آسیب ناشی از رادیکال های آزاد می شود. ۸_ ویتامین E موجود در این ماده باعث حفظ و انسجام غشای مخاطی سلول و پوست شده و همچنین این ویتامین در برابر رادیکال های آزاد از پوست محافظت می کند. ۹_ بادام زمینی دارای ویتامین B9، ویتامین B6, پانتاتونیک اسید، B کمپلکس، نیاسین، ریبوفلاوین. غیره است. ۱۰_ از مواد معدنی موجود در بادام زمینی منگنز، پتاسیم، مس، منیزم، آهن، کلسیم، روی و سلنیوم را می توان نام برد. ۱۱_ تقریبا ۳۰ گرم یا دو قاشق غذاخوری بادام در هفته مانع از سنگ صفرا یا بیماری های کیسه صفرا می شود. ۱۲_ این آجیل خوشمزه باعث گشاد شدن رگ های بدن و تسهیل جریان خون شده و مانع از سکته مغزی و لخته شدن خون می شود. ۱۳_ باعث بالا رفتن کلسترول خوب خون می شود و مفید برای تقویت ریه و طحال است. ۱۴_ بادام زمینی درد معده را از بین برده و به عنوان نرم کننده سینه و رفع سرفه های خشک کاربرد دارد. ۱۵_ باعث افزایش شیر در مادران شیرده می شود. ۱۶_ باعث کاهش خطر سرطان روده ی بزرگ مخصوصا در خانم ها می شود و یکی از مهم ترین خاصیت های بادام زمینی محسوب می شود. ۱۷_ اگر قبل از بارداری یا در حین بارداری از بادام زمینی استفاده کنید به خاطر اسید فولیک موجود در آن باعث کاهش خطر تولد نوزاد با نقص لوله عصبی می شود. ۱۸_ تریپتوفان موجود در بادام زمینی باعث افزایش آزاد شدن سروتونین می شود که این خود باعث کاهش افسردگی می شود.

مصرف فندق و کمک به سلامت قلب

مصرف فندق و کمک به سلامت قلبخوردن بادام زمینی برای سلامتی بسیار مفید است و با مصرف دو قاشق غذا خوری در هفته می توان بسیاری از بیماری ها را مهار کرد.

با مصرف فندق می توان خطر بروز اختلالات قلب و عروق را کاهش داد. مصرف منظم یک عدد فندق در روز باعث کاهش قند خون و فشار مخصوصا در افراد چاق شده و همچنین خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی را کاهش می دهد.

تحقیقات جدید دانشمندان نشان داده است که بین مصرف فندق و قلب و همچنین افزایش سروتونین بدن رابطه نزدیک و مستقیمی وجود دارد باید گفت که سروتونین هورمونی است که باعث افزایش سلامت قلب و همچنین انتقال پیام عصبی به مغز می شود.

فندق در مبارزه با بیماری های قلب مفید بوده زیرا ویتامین ها و مواد معدنی موجود در آن باعث افزایش سلامت قلب می شوند. فندق مقدار زیادی اسیدهای چرب غیر اشباع دارد که باعث کاهش کلسترول بد و افزایش کلسترول خوب در بدن شخص می شود. که متخصصان معتقدند برای بهبود سلامت قلب باید چربی هایی که روزانه مصرف می شود غیر اشباع باشد.

بادام زمینی به خاطر کالری و چربی زیاد افراد چاق باید از آن کمتر مصرف کنند چون بیستر از یک مشت بادام زمینی باعث افزایش وزن می شود.

فندق برای تنظیم فعالیت عضله

فندق نوعی آجیل از درخت فندق بوده و در سراسر جهان طرفداران بسیاری دارد و بیشترین میزان تولید این محصول را کشورهای یونان، انگلستان، ایتالیا و بخشی از ایلات متحده دارند اما به طور عمده حدود ۷۵% فندق در کشور ترکیه تولید می شود.

فندق برای عضله و ماهیچه به دلایل زیر مفید است: فندق دارای مقدار زیادی منیزیم است که این ماده معدنی به حفظ سطح مناسب کلیسم در بدن و سلول های بدن کمک می کند و همچنین به انقباض عضلانی کمک‌ کرده و مانع از فشار بیش از حد در عضلات می شود.

این تاثیر باعث کاهش تنش عضلانی شده و مانع از خستگی عضلانی، درد، گرفتگی و اسپاسم می شود.

همچنین تحقیقات نشان داده است که دوز مناسب کلسیم در بدن به تقویت عضلات کمک کرده و همین طور در سلامت استخوان ها نیز تاثیر زیادی دارد.

فندق به خاطر داشتن مقدار زیادی منگنز برای تراکم استخوان و سلامت مفاصل بسیار مفید است. همین طور در برابر بسیاری از بیماری ها مثل پوکی استخوان جلوگیری می کند.

فندق برای حفظ سلامت دستگاه گوارش

فندق برای حفظ سلامت دستگاه گوارشمنگنز یک ماده معدنی بوده که نقش مهمی در سنتز اسیدهای چرب و کلسترول دارد. این ماده معدنی مثل یک پروتئین یا یک ماده ی متابولیک کربوهیدرات در بدن از اهمیت زیادی برخوردار است.

فندق برای دستگاه گوارش نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. هر چقدر سطح منگنز در سیستم های بدن بیشتر باشد سوخت و ساز کربوهیدرات و پروتئین نیز بهتر می شود. این موضوع به نوبه ی خود باعث ارتقاء سلامت دستگاه گوارش می شود.

جذب مواد مغذی به خاطر فیبر موجود در فندق بیشتر شده و در عین حال باعث می شود دفع مواد سمی و زائد از طریق مدفوع از بدن می شوند.

هادی توانا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی توانا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09118435216

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: bia2hasti@

email icon ایمیل: haditavana1982@gmail.com

مجموعه توانا شما را به خرید بهترین انواع فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید