مجموعه توانا شما را به خرید بهترین انواع فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بزرگترين کارخانه بادام زمینی و فندق درجه یک در کشور

آنچه در این مقاله می خوانید...

کمک به جلوگیری از پیری زودرس با فندقفندق حاوی اسید فولیک برای زنانخوردن فندق برای جلوگیری از افزایش کلسترولفندق گزینه ای مناسب برای گیاهخوارانمصرف فندق منبع غنی از ویتامین Kخواص بادام زمینی خام و بو دادهراهنمای خرید بادام زمینی و فندق درجه ۱

در بزرگترين کارخانه بادام زمینی و فندق درجه یک در کشور بادام ها و فندق هایی به عرضه می رسند که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشند.

به طور کلی بادام و فندق و مویز بدون هسته دو نوع از خشکبار هایی هستند که، دارای مزیت های زیادی می باشند.

این دو خشکبار قابلیت این را دارند که، هم بر روی سلامتی  جسم انسان ها تاثیر مثبت بگذارند و هم سلامتی روح و روان انسان ها را تحت تاثیر قرار دهند، به علاوه بادام زمینی و فندق و بادام زمینی عمده به علت خواص و مواد هایی که دارد، برای زیبایی شما عزیزان هم بسیار مفید است.

در ادامه درباره تاثیرات بادام و فندق بر روی زیبایی، جسم و روح شما بیشتر توضیح خواهیم داد، اگر می خواهید با چند مورد از خواص بادام زمینی و فندق بیشتر آشنا شوید، حتماً با ما همراه باشید.

بزرگترين کارخانه بادام زمینی و فندق درجه یک در کشور

کمک به جلوگیری از پیری زودرس با فندق

کمک به جلوگیری از پیری زودرس با فندقکمک به جلوگیری از پیری زودرس با فندق هم امکان پذیر است، با ما همراه باشید تا درباره این ادعای ما مطمئن شوید.

فندق برای پوست شما عزیزان بسیار مفید است، به علاوه باعث می شود تا، حجم عضلانی شما کاهش نیابد و همین مسئله خود موضوعی است برای جلوگیری از پیری زودرس در افراد.

خوب شاید این سوال برای شما پیش بیاید که فندق چه تاثیرات مثبتی بر روی پوست دارد؟

در ادامه به تاثیرات مثبت فندق بر روی پوست اشاره خواهیم نمود.

دو مورد از تاثیرات مفیدی که فندق بر روی پوست شما دارند عبارت می‌باشند از:

  • آکنه و جوش ها عواملی هستند که، همیشه سبب آزار و اذیت شما می شوند، آنها مزاحم های بسیار بزرگی هستند، این دو نه تنها سبب می شوند تا، زیبایی پوست افراد مختل شود، بلکه موجب می گردند که اعتماد به نفس آنها هم کاهش یابد، در همه جای جهان وقتی فردی زیبایی اش کاهش می یابد، گمان می کند که، قیافه خوبی ندارد و همین مسئله موجب می گردد که اعتماد به نفس او کم شود ،از همین رو افرادی که دچار آکنه و جوش هستند از هرگونه صابون، دارو و یا پودری استفاده می کنند، در بعضی از مواقع این صابون ها و داروها مفید می باشند، اما در برخی دیگر این پودرها و داروها عوارض های خاصی را در بر دارند، مثلاً برخی از آنها نه تنها سبب از بین رفتن جوش نمی شوند، بلکه به تولید جوش هم کمک می کنند، به علاوه این صابون ها و داروها از قیمت های بسیار زیاد برخوردار می باشند و باید به صورت مداوم استفاده شود و این کار، کار دشواری است، از همین رو پیشنهاد می شود که، حتما از مواد هایی استفاده کنید که، سرشار از آنتی اکسیدان هستند، آنتی اکسیدان ها کمک  می‌کنند تا، پوست شما تقویت شود و در برابر جوش آکنه مقاومت کنند، فندق یکی از منابعی است که، حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان می باشد، از همین جهت توصیه می شود که، حتماً از آن برای جلوگیری از جوش و آکنه بهره ببرید و آن را به وعده های غذایی خود بیفزایید.
  • برای آسیب ندیدن پوست ها، مخصوصا پوست های خشک نیاز دارید تا، رطوبت لازم و چربی لازم را مجذوب پوست خود کنید‌، در غیر این صورت پوست شما یا دچار آسیب می‌شود، یا خشکی بیش از حد موجب پوسته شدن آن می‌شود، فندق قابلیت این را دارد که، رطوبت لازم برای پوست شما را تامین نمایند و موجب گردد تا، پوست شما دچار خشکی بیش از حد نشود، پس حتما سعی کنید که در وعده‌ های غذایی خود فندق را بیفزایید چرا که، با این کار در واقع به پوسته نشدن پوستتان کمک کرده اید.
  • پیری زودرس در واقع یکی از عواملی است که بسیاری از افراد را دچار افسردگی و بیماری‌های روحی می کند، برخی از افراد دوست دارند جوان بمانند و پوستی شاداب داشته باشند آنها از پیری بیزارند و هنگامی که کسی به آنها می‌گوید پوستتان چروک شده است بسیار هراسان می شوند، فندق و پیری زودرس در واقع رابطه ای مستقیم با هم دارند، اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که، جوانی و شادابی پوست تان برایتان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد، حتما در وعده‌های غذایی خود فندق را بیفزایید، چراکه این فندق و سایر خشکبار های دیگر نه تنها توانایی این را دارند که، پوست شما را شاداب و جوان جلوه دهند و از پیری زودرس جلوگیری کنند، بلکه توانایی این را دارند که، شما را از بسیاری از بیماری ها دور کنند.

همانطور که مشاهده کردید، فندق برای پوست بسیار مفید است، اما جالب است که بدانید که، علاوه بر تاثیر مثبتی که، بر روی پوست شما عزیزان دارد، به کاهش بسیاری از بیماری ها کمک می کند و یا عاملی برای پیشگیری از بیماری ها محسوب می شود.

فندق حاوی اسید فولیک برای زنان

فندق حاوی اسید فولیک می باشد که، این اسید فولیک برای زنان کاربرد های بسیاری دارد، به علاوه، فندق برای زنان فواید بسیار دیگری را درا است، علی الخصوص در بارداری، که در ادامه به چند مورد از آن اشاره خواهیم کرد.

فندق چه تاثیری در بارداری زنان دارد؟

اگر می خواهید به سوال فوق پاسخ داده شود حتما تا انتهای این متن خبر را بخوانید.

چند مورد از تاثیرات فندق برای زنان در بارداری عبارت می باشند از:

  • زنان باردار بیشتر تحت تاثیر بیماری هایی مانند، بیماری قلبی هستند، مصرف فندق موجب می گردد تا، آنها از بیماری قلبی دور شود.
  • اکثر زنان باردار در دوران بارداری موهای پر ریزشی دارند و پس از بارداری دندان‌های آنها پوسیده می‌شود و استخوان‌های آنها پوکیده می‌شود، فندق کمک می‌کند تا دندان‌ها پوسیده نشوند، موها توان کافی برای رشد داشته باشند و ریزش نکنند و در نهایت استخوان‌ها پوکیده نشوند و مقاومت قبلی خود را دارا باشند.
  • کسانی که باردار هستند در دوران بارداری به دلیل تغذیه بیش از حد برای خود و جنینشان دچار چاقی می شوند، فندق و سایر خشکبار ها کمک می کنند تا این چاقی در بدن کم شود و سوخت و ساز بدن افزایش یابد، فندق علاوه بر اینکه از چاقی جلوگیری می کند، بسیاری از مواد های مغذی را هم به بدن وارد می کند.
  • این خشکبار پرخاصیت سبب می شود که، بانوان باردار دارای سیستم ایمنی خوبی برای مقابله با ویروس ها و بیماری ها باشند، یا به عبارتی در واقع این بانوان با مصرف فندق سیستم ایمنی خود را تقویت نموده اند.
  • از همه این ها مهمتر، جنین در حال رشد می باشد، او، هم نیاز به سیستم ایمنی مقاوم دارد و هم، نیاز دارد که بینایی لازم خود را دریافت نماید، به علاوه مو ها و ناخن های او نیاز به رشد دارند، استخوان های او نیاز به تقویت دارند و ….، این جنین در حال رشد به تنهایی قادر نیست مواد لازم را دریافت نماید، از همین‌ رو تمامی نیازهای خود را از جمله، تمامی مواد معدنی، آنتی اکسیدان، کربوهیدرات، چربی و …. خود را از طریق مادر جذب می‌کند، بنابر این مادر موظف است که، به اندازه دو نفر این مواد را جذب بدن خود کند تا، هم نیاز خود را برطرف نماید و هم نیاز جنین خود را، به علاوه او نمی‌تواند خیلی زیاد از غذاهای گوشتی و….. بهره ببرد چرا که، این غذا ها منجر به اضافه وزن بیش از حد او می شود و اضافه وزن برای او در هنگام زایمان مشکل ساز خواهد بود، از همین رو توصیه می شود که، حتماً از خشکبار هایی مانند فندق که، منبع اصلی جذب مواد نام برده شده است، بهره ببرند تا، بتوانند هم نیاز جسمی خود را تأمین نمایند و هم از چاقی بیش از حد جلوگیری نمایند.

خوردن فندق برای جلوگیری از افزایش کلسترول

 خوردن فندق برای جلوگیری از افزایش کلسترولفندق برای جلوگیری از افزایش کلسترول بد در بدن بسیار مفید است.

جالب است بدانید که کلسترول برای بدن ما بسیار لازم و ضروری می باشد اما، امروزه با افزایش زندگی شهری افراد از مواد های کلسترول بد را جذب می نمایند، کلسترول بد به بروز بیماری های خطرناک در بدن کمک بسیار زیادی می کند، مثلا اکثر سکته های قلبی، دیابت ها، چربی ها و …..، بر اثر افزایش کلسترول در بدن به وجود می آیند، خوردن فندق نه تنها سبب می شود تا، کلسترول بد در بدن کاهش یابد، بلکه موجب می گردد که، مقدار کلسترول در بدن تنظیم شود، فندق قادر است مقدار کلسترول بد یا ldl را در بدن کاهش دهد، او توانایی این را هم دارد که، وجود مقدار کلسترول خوب را در بدن بیافزاید و به سلامت و سالم ماندن بدن شما کمک بسیار زیادی کند.

از همین رو فندق برای کلسترول بد که نام دیگر آن ldl است، یک دشمن محسوب می شود و از طرفی برای کلسترول خوب که نام دیگر آن hdl است، یک دوست واقعی محسوب می شود.

کنترل کلسترول بدن ما توسط فندق و  سایر خشکبار ها امکان پذیر است، که در این صورت بدن قادر است، در سلامت کامل کار کند و از طرفی دچار بیماری هایی مانند حمله قلبی، سکته، فشارخون بالا، دیابت، چربی و …. نشود.

افزایش کلسترول بد به بدن آسیب می رساند، از همین رو توصیه ما به شما این است که برای سالم ماندن بدنتان و کنترل کردن کلسترول بدن تان به جای استفاده از مواد هایی با کلسترول بد، فندق را به وعده‌های غذایی خود بیافزایید تا، با این کار هم به زیبایی خود، و هم به سلامت جسم و روح خود کمک کرده باشید.

فندق گزینه ای مناسب برای گیاهخواران

فندق برای گیاهخواران گزینه بسیار مناسبی محسوب می شود، اگر می خواهید دلیل این ادعای ما را بدانید، حتما با ما همراه باشید چرا که در ادامه دلیل خود را ذکر خواهیم نمود.

گیاه خواران افرادی هستند که گوشت و مرغ نمی خورند، آنها علاقه خاصی دارند به لاغری، و گوشت و مرغ را  هرگز مصرف نمی کند، حتی برنجی هم که می خورند بسیار کم می باشد یا در بعضی از مواقع برخی از گیاهخواران کلا برنج مصرف نمی کنند، در این صورت تمامی مواد مغذی بدن آنها کاهش می یابد، مثلاً پروتئین و کلسیم و دیگر مواد های مقوی موجود در بدن آنها کم می شود، از همین رو ممکن است بسیار ضعیف شوند و دچار دندان‌های پوسیده، استخوان‌های پوکیده، موهای کم‌ پشت و ….. شوند،  پس نیاز دارند که تمامی مواد را از طریقی جذب بدن خود کنند، توصیه ما به این افراد این است که، حتما خشکبار هایی مانند فندق را به وعده غذایی خود اضافه کنند، چرا که، فندق حاوی مقدار زیادی پروتئین، مواد معدنی، و ….. می باشد و قادر است به اندازه گوشت و مرغ برای بدن مقوی باشد، علاوه بر آن سبب چاقی نمی شود، به همین دلیل غذای بسیار مناسبی برای گیاهخواران محسوب می شود.

مصرف فندق برای گیاهخواران بسیار زیاد پیشنهاد می شود، اگر گیاهخوار هستید حتما از آن بهره بری کنید، و یا اگر دوستان گیاهخواری دارید، حتما به آنها توصیه کنید که، از فندق و سایر خشکبارها استفاده کنند‌ تا، هم مواد مورد نیاز خود را تأمین نمایند و هم چاق نشوند.

مصرف فندق منبع غنی از ویتامین K

مصرف فندق منبع غنی از ویتامین Kمصرف فندق که منبع غنی ویتامین k می باشد، فواید بسیاری را در بر دارد.

به چند مورد از این فواید ویتامین k اشاره می کنیم:

  • قلب ما عامل اصلی زندگی ما است، که اگر ثانیه ای نتپد سبب مرگ ما می‌شود و نفس کشیدن را از ما می‌گیرد، ویتامین k قادر است به سلامت این عامل زندگی کمک بسیار زیادی کند.
  • اگر جز زنان و دخترانی هستند که، در دوران قاعدگی درد بسیاری را تحمل می‌کنید، بهتر است بدانید که، ویتامین k  عامل اصلی کاهش درد محسوب می‌شود.
  • ویتامین k می تواند با بسیاری از سرطان‌ها مبارزه کند.
  • این ویتامین سبب کاهش قند در بدن می شود.

همان طور که مشاهده نمودید، ویتامین k خاصیت های فراوانی را برای بدن دارد، پس توصیه می کنیم از فندق منبع ویتامین k حتما بهره ببرید.

خواص بادام زمینی خام و بو داده

خواص بادام زمینی خام و بو داده بسیار است چند مورد از آن ها عبارت می باشند از:

  • به سلامت پوست شما کمک بسیار زیادی می‌کند.
  • برای تقویت استخوان هایتان حتما از بادام زمینی استفاده کنید تا در پیری دچار نرمی استخوان یا راشیتیسم و یا پوکی استخوان نشوید.
  • اگر دوست دارید که موهای سالم و پرپشت و دندان هایی بی عیب و نقص و بدون هیچ گونه پوسیدگی داشته باشید، حتما از بادام زمینی که منبع اصلی کلسیم است، استفاده کنید.
  • همه ما از بروز سرطان در بدن مان هراسانیم و ترس داریم، بادام زمینی این توانایی را دارد که از بروز سرطان پروستات و روده در بدن افراد جلوگیری نماید.

بادام زمینی حاوی امگا ۳، پروتئین، مواد معدنی، کربوهیدرات، چربی سالم، کلسترول خوب و ….. می باشد، از همین جهت مصرف آن مزایای زیادی را در بر دارد.

راهنمای خرید بادام زمینی و فندق درجه ۱

هم اکنون می خواهیم به موضوع راهنمایی خرید بادام زمینی و فندق درجه یک بپردازیم.

به طور کلی بادام زمینی و فندق درجه یک را به دو صورت می توانید خریداری نمایید که، روش اول خریداری به صورت حضوری و غیر آنلاین می باشد که همه شما با آن روش آشنایی لازم را دارید.

روش دوم خریداری به صورت آنلاین و غیر حضوری است.

هر کدام از این روش ها مزیت هایی را در بر دارد.

در روش آنلاین شما در وقت خود صرفه جویی می کنید و ترافیک های سنگین را تحمل نمی نماید.

مهمترین مزیت خرید غیر آنلاین این است که، شما ترس از مخرب بودن منبعی که از آن خرید می کنید، ندارید و از جنسی که خریداری کرده اید، مطمئن هستید به علاوه می‌دانید که کیفیت آن را خودتان انتخاب کرده اید.

هادی توانا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی توانا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09118435216

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: bia2hasti@

email icon ایمیل: haditavana1982@gmail.com

مجموعه توانا شما را به خرید بهترین انواع فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید