مجموعه توانا شما را به خرید بهترین انواع فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خريد عمده بهترین بادام زمینی و فندق درشت و مجلسی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بادام زمینی منبع عالی از اسید های آمینهخوردن بادام زمینی برای تقویت قوای جنسیمصرف بادام زمینی و پاکسازی کپدبادام زمینی حاوی مقادیر زیاد ویتامین Cخواص فندق برای درمان کم خونیمصرف فندق برای درمان ضعف اعصابفواید بی نظیر فندق برای تقویت بینایی

خريد عمده بادام زمینی و فندق که جزو جدایی ناپذیر آجیل و خشکبار ایرانی ها محسوب می شوند، برای فروشندگان این محصولات بسیار مناسب تر است. بادام زمینی مجلسی و بادام زمینی عمده، دانه هایی درشت داشته و طعم و عطر بسیار خوبی دارد و بسیار با کیفیت است. فندق مجلسی که در بهترین نوع آجیل قرار می گیرد هم دانه های یک دست و هم اندازه دارد. این فندق ها فاقد سوراخ و هر گونه کپک زدگی و لکه می باشند.

کشاورزان و باغداران زیادی در کشور به تولید این دو محصول مشغول هستند. با خرید عمده و مستقیم این مغز ها، بسیاری از هزینه های اضافی حذف می شود و این محصولات با قیمت مناسب تری به دست مصرف کننده نهایی می رسد.

خريد عمده بهترین بادام زمینی و فندق درشت و مجلسی

بادام زمینی منبع عالی از اسید های آمینه

بادام زمینی منبع عالی از اسید های آمینه بادام زمینی و مویز بدون هسته، اسم های دیگری هم دارد. بادام خاکی، بادام کوهی، پسته شامی و … نام هایی هستند که به آن نسبت می دهند. بادام زمینی، گیاهی مهاجر است یعنی اصالتی ایرانی ندارد. بعد از ورود به ایران، در قسمت های شمالی ایران که آب فراوان و خاکی سبک دارد سکنی گزیده و سال هاست منبع در آمد بسیاری از کشاورزان گیلانی شده است.
در اصل بادام زمینی، جزو حبوبات است. میوه این گیاه داخل خاک به عمل می آید. این دانه، بسیار خوشبو و خوش طعم و بسیار مقوی است.
بادام زمینی خواص فراوانی دارد. سرشار از پروتئین، ویتامین های مختلف، مواد معدنی و آنتی اکسیدان است. این محصول دارای چربی های غیر اشباع است که برای سلامتی بسیار ضروری است. کربوهیدرات کمی دارد اما منبع بسیار خوبی برای انرژی است. به طوری که کارشناسان، استفاده از آن را برای رشد کودکان ضروری می دانند.
بادام زمینی در مقایسه با سایر خشکبار و آجیل ها، پروتئین بیشتری دارد. پروتئین یکی از ضروری ترین نیاز های بدن ماست. به طوری که ۲۰ درصد بدن ما را تشکیل داده است. پروتئین خود از اجزای کوچکتری به نام اسید آمینه تشکیل شده است. برخی از این اسید های آمینه توسط بدن انسان تولید می شود. اما بخش دیگری از آن ها توسط غذایی که می خوریم در بدن تولید می شود. هر دو گروه این اسید های آمینه برای سوخت و ساز بدن، بسیار لازم هستند.
اسید های آمینه ای که بدن انسان قادر به ساخت آن ها نیست، اسید آمینه های ضروری نامیده می شوند. اسید های آمینه ضروری، در بدن ذخیره نمی شوند و باید از طریق رژیم غذایی مناسب دریافت شوند.
این ماده تشکیل دهنده پروتئین، در غذاهای بسیاری وجود دارند. یکی از منابع عالی، مغزها و خشکبار هستند. در این بین بادام زمینی دارای مقادیر بالایی از اسید آمینه است.
یکی از  مهم ترین اسیدهای آمینه، ال-آرژنین است؛ که برای تقویت سیستم ایمنی بدن، رشد استخوان ها، سوخت و ساز سلول ها و ساخت توده عضلانی بسیار ضروری است. بادام زمینی منبع اسید آمینه ال-آرژنین است.

اسید های آمینه نقشی حیاتی در بدن دارند که کمبود آن می تواند مشکلات زیر را ایجاد کند :

  • مشکلات پوستی
  • کمبود وزن
  • دیابت
  • اختلال در خواب
  • ریزش مو
  • تغییرات خلق و خو
  • کلسترول و فشار خون بالا

خوردن بادام زمینی برای تقویت قوای جنسی

هدف ازدواج و زندگی مشترک، رسیدن به آرامش است. با ازدواج نیازهای جنسی برطرف شده و زن و مرد احساس رضایت بیشتری از زندگی خواهند داشت. اما گاهی پیش می آید، که مشکلاتی نظیر ضعف جنسی، سرد مزاجی، زود انزالی و … باعث بر هم خوردن این رضایت و آرامش می شود و در صورت تداوم و عدم رفع آن، ممکن است سرانجام خوبی نداشته باشد.
برای رفع این مشکلات راه های بسیاری وجود دارد. طب سنتی و مدرن برای رفع این مشکلات، راه حل هایی ارائه کرده اند.
اما ساده ترین راه، تغییر رژیم غذایی و سبک زندگی است. برای این کار باید در وعده های غذایی از منابعی استفاده کرد که محرک جنسی بوده و این میل را تقویت کند.

مغز ها، به خاطر طبع گرم شان و انرژی زیادی که تولید می کنند، برای رفع این گونه مشکلات بسیار مناسب هستند. در بین مغزها، بادام زمینی، برا تقویت قوای جنسی توصیه شده است.
بادام زمینی دارای طبیعتی گرم و تر است. از این رو مصرف آن برای افرادی که دارای سرد مزاجی هستند، توصیه می شود. از طرفی، بادام زمینی سرشار از اسید های آمینه است؛ تحقیقات نشان داده است که کمبود اسید های آمینه باعث اختلال نعوظ می شود. بنابراین مصرف این مغز مقوی، می تواند این اختلال را برطرف کند.
بادام زمینی همچنین به افزایش باروری کمک کرده و برای سلامت جنسی زنان و تولید مثل و فرزند آوری بسیار مهم است.
از این رو مصرف و خوردن بادام زمینی، شاید به ظاهر ساده و کم ارزش باشد، اما در نهان می تواند بسیاری از مشکلات اساسی را رفع کند.

مصرف بادام زمینی و پاکسازی کپد

مصرف بادام زمینی و پاکسازی کپد کبد یا جگر بزرگترین غده در بدن انسان است. این غده کاهای زیادی در بدن ما انجام می دهد، که ما بیشتر، با سم زدایی خون توسط کبد، آشنا هستیم.
اگر به طور کلی بخواهیم بگوییم؛ کبد، مواد مورد نیاز بدن را از مواد زائد جدا کرده و سموم و مواد شیمیایی مضر را به مواد قابل دفع تبدیل می کند. بنابراین می توانیم کبد را تصفیه خانه ای برای بدن در نظر بگیریم. هر چیزی که وارد بدن شود، از غذایی که می خوریم تا هوایی که تنفس می کنیم در نهایت به کبد می رسد.
سبک زندگی نادرست و رزیم غذایی چرب و پرکالری می تواند آسیب های جبران ناپذیری به این عضو وارد کند. بیماری کبد چرب این روزها بسیار شایع شده است. این بیماری که به دلیل استفاده از رژیم غذایی پر کالری، عدم تحرک و افزایش وزن ایجاد می شود، درمان قطعی برا آن وجود ندارد. این بیماری باعث می شود که کبد نتواند به درستی کار خود را انجام دهد.
در زیر برخی از نشانه هایی که نشان دهنده کبد بیمار است، بیان می شود، که در صورت مشاهده هر کدام باید به پزشک مراجعه شود :

  • افزایش وزن
  • خستگی مزمن
  • ضایعات پوستی و خارش بی دلیل
  • سوء هاضمه
  • یبوست مزمن
  • پیری زودرس
  • ضعف سیستم ایمنی
  • جوش و لکه های پوستی
  • و …

مصرف غذاهای چرب و فست فود ها برای کبد بسیار مضر است. برای داشتن کبد سالم، بدن به غذاهایی نیاز دارد که دارای چربی غیر اشباع باشند. این چربی ها برای سلول های مغزی بسیار ضروری هستند. بادام زمینی منبع خوبی برای چربی های غیر اشباع است. مصرف بادام زمینی به خاطر وجود این چربی ها، باعث می شود تا کلسترول خوب وارد کبد شود. با این کار بیماری کبد چرب و افزایش وزن کنترل می شود.
بادام زمینی و کبد رابطۀ بسیار خوبی با هم دارند. بادام زمینی به خاطر انرژی زیادی که تولید می کند باعث سیری شده و میل به خوردن را از انسان سلب می کند. با این کار فشار کمتری هم به کبد وارد می شود.

بادام زمینی حاوی مقادیر زیاد ویتامین C

ویتامین ها جزو مواد غذایی هستند که در بدن تولید نمی شوند، اما بدن برای ادامه حیات خود به آن ها نیاز ضروری دارد. بنابراین حتما باید با خوردن مواد غذایی مختلف تامین شوند.
ویتامین C از خانوادۀ ویتامین های محلول در آب است؛ یعنی بدن قادر به ذخیرۀ این نوع از ویتامین ها نبوده و مازاد آن توسط ادرار از بدن دفع می شوند. ویتامین C از ویتامین های ضروری بدن است که باید هر روز، در رژیم غذایی گنجانده شود. این ویتامین باعث افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن می شود.
تحقیقات دانشمندان نشان داده است که این ویتامین در پیشگیری از سکته های مغزی و بیماری های قلبی موثر است. مصرف مواد غذایی دارای ویتامین ث در فصل سرما از بروز بیماری های تنفسی مانند آنفلوانزا و سرما خوردگی پیشگیری کرده و بدن را در مقابل این گونه ویروس ها محافظت می کند.
مغزها دارای انواع مختلفی از ویتامین ها هستند. بادام زمینی هم از این خاصیت مستثنی نیست. ویتامین های A، ویتامین های خانواده B و ویتامین E در بادام زمینی به میزان بسیار خوبی یافت می شوند.
بادام زمینی حاوی ویتامین C نیز هست که در بهبود بیماری های عفونی و ویروسی نقش موثری داشته و ایمنی بدن را در مقابل این بیماری ها بالا می برد. بنابراین از مصرف این مغز خوشمزه در فصل پاییز و زمستان غافل نشوید.

خواص فندق برای درمان کم خونی

خواص فندق برای درمان کم خونییکی دیگر از مغز های خوشمزه موجود در آجیل، فندق است. این دانه گرد که در پوستی محکم قرار دارد؛ دارای چربی های غیر اشباع بالا، پروتئین، انواع ویتامین و مواد معدنی مختلف می باشد.
این میوه در مناطق شمالی ایران که آب کافی و خاکی مناسب همراه با زمستانی سرد و تابستانی خنک دارد، به بار می نشیند. در کشور ما، استان گیلان به تنهایی ۸۰ درصد از نیاز فندق کشور را تامین می کند. ایران چهارمین کشور تولید کننده فندق است. در این میان ترکیه در جایگاه اول قرار دارد.
میوه فندق هم به صورت مغز شده و هم با پوست به فروش می رسد. هر دو نوع ان می تواند به صورت خام یا بو داده شده مصرف شود. در هنگام خرید فندق باید دقت کنید تا فندق سوراخ نباشد. بوی نا و ترشی ندهد. اینها نشانه های فندق بی کیفیت است.
فندق طبیعتی گرم و خشک دارد. این میوه هم مانند سایر مغزها منبع بزرگی از انرژی بوده و برای درمان و پیشگیری از بسیاری بیماری ها مفید است.
یکی از بهترین ترکیبات فندق، وجود آهن در آن است. ماده معدنی آهن برای سول های خونی بسیار حیاتی است؛ بنابراین می توان با مصرف فندق از ابتلا به کم خونی پیشگیری کرد. ضعف و بی حالی، ریزش مو، دمای پایین بدن و به خواب رفتن اندام ها می تواند نشانه هایی از کم خونی باشد.
زنان در مقایسه با مردان به طور طبیعی از فقر آهن بشتری برخوردار هستند؛ لذا این گروه از جامعه باید با مصرف مواد غذایی که میزان آهن مناسبی دارند، این کمبود را جبران کنند. مصرف فندق برای کم خونی این گروه بسیار مفید است.
فندق دارای میزان قابل توجهی ویتامین C نیز می باشد. همان طور که می دانید این ویتامین به حذب آهن کمک زیادی می کند.

مصرف فندق برای درمان ضعف اعصاب

ضعف اعصاب، مشکلی است که همۀ ما به خوبی با آن آشنا هستیم. با کمترین مخالفت یا شرایط نا مساعدی، کنترل خود را ازدست می دهیم. زندگی ماشینی امروز بسیاری از ما را کم طاقت و بی حوصله کرده است. برای تسلط بیشتر بر رفتار و گفتارمان روش های مختلفی وجود دارد. تنفس عمیق، نوشیدن یک لیوان آب سرد، ترک محیط پر تنش، سکوت و یا صحبت کردن می تواند به کنترل رفتارمان و حفظ آرامش کمک کند.
روش دیگری هم وجود دارد که اساسی تر از روش های بالاست؛ تغییر رژیم غذایی. تحقیقات نشان داده است که غذایی که می خوریم بر احساسات و رفتارمان تاثیر مستقیم دارد. مصرف برخی غذاها باعث آرامش و برخی دیگر با تحریک هورمون ها، باعث تحریک اعصاب و روان می شوند.
از جمله مواد غذایی مفید برای درمان ضعف اعصاب، میوه فندق است. فندق برای اعصاب چاره ای دارد. فندق به دلیل دارا بودن فسفر و چربی های غیر اشباعی که برای بدن و به خصوص سلول های مغزی ضروری اند، برای حفظ آرامش و اعصاب بسیار مفید است. گاهی به این چربی های غیر اشباع، اسید های چرب امگا۳ هم گفته می شود. امگا۳ که در غذاهای دریایی وجود دارد برای تقویت اعصاب مفید هستند.
همچنین ویتامین های موجود در فندق به رفع مشکل ضعف اعصاب و حفظ آرامش کمک زیادی می کنند. ویتامین های گروه B  که در فندق وجود دارند از افسردگی و استرس هم پیشگیری می کنند.

فواید بی نظیر فندق برای تقویت بینایی

فواید بی نظیر فندق برای تقویت بیناییحس بینایی را شاید بتوان مهم ترین حس در حواس پنجگانه دانست. با حس بینایی است که می توان دنیا را با تمام زیبایی هایش دید. برای محافظت از بینایی، باید خیلی مواظب چشم ها باشیم. آلودگی های محیطی، نور خورشید، استرس، بیماری ها و … می توانند سلامت بینایی ما را تهدید کنند.
در طب سنتی و اکادمیک روش های بسیاری برای تقویت قوه بینایی بیان شده است. به طوری که بسیاری از آن ها با هم سازگاری دارند. هر دو روش اثر تغذیه بر بینایی را تایید کرده اند.
برای داشتن حس بینایی قوی، مصرف میوه و سبزیجات بسیار سفارش شده است. زیرا ان ها سرشار از ویتامین A هستند. ویتامینی محلول در چربی که مازاد آن در بدن ذخیره می شود. برای داشتن ذخیره کافی این ویتامین، باید در رژیم غذایی هر روزه، میزان مناسبی از این ویتامین گنجانده شود.
کمبود این ویتامین می تواند اثرات جبران ناپذیری مانند شب کوری ایجاد کند. شما هم مطمئنا زیاد شنیده اید که هویج سرشار از ویتامین آ می باشد.
فندق برای تقویت بینایی هم بسیار مفید است. این میوه، دارای میزان خوبی ویتامین A  است. با مصرف روزانه چند عدد از این میوه سلامت چشمان تان را بیمه کنید.

هادی توانا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی توانا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09118435216

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: bia2hasti@

email icon ایمیل: haditavana1982@gmail.com

مجموعه توانا شما را به خرید بهترین انواع فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید