مجموعه توانا شما را به خرید بهترین انواع فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید ارزان بهترین نوع بادام زمینی و فندق درجه یک

آنچه در این مقاله می خوانید...

فندق گزینه خوبی برای افراد گیاهخوارفندق حاوی مقادیر بالای منیزیمفندق میان وعده عالی برای دوران یائسگیمصرف فندق و جلوگیری از پوکی استخوانآشنايی با خواص و مضرات بادام زمينیبادام زمینی دارای پروتئین باکیفیت عالی۲۸ گرم بادام زمینی دارای ۲ گرم فیبر

بادام زمینی و فندق یکی از مغزجات و از خانواده آجیل ها می باشد که بسیار مقوی و پرخاصیت است و به دلیل ارزش غذایی بالا و قیمت مناسبی که نسبت به دیگر مغزجات دارد نظر بسیاری از خانواده ها را به خود جلب نموده است‌. خرید ارزان خشکبار بادام هندی و فندق نظر بسیاری از مشتریان را برانگیخته و بسیاری از خریداران سعی می کنند با تهیه ارزان آن به بهترین نحو ممکن و بسیار باصرفه نیاز خود را رفع کنند.

خرید ارزان بهترین نوع بادام زمینی و فندق درجه یک

فندق گزینه خوبی برای افراد گیاهخوار

فندق گزینه خوبی برای افراد گیاهخوارفندق برای گیاهخوار بسیار گزینه ای عالی است چون فندق و مویز درجه یک دارای پروتئین بالایی بوده و می تواند جایگزینی برای انواع گوشت باشد که این پروتئین برای تقویت حافظه و تمرکز در طول روز مفید است. زنان بارداری که به گوشت علاقه ندارند می توانند از خواص ارزشمند فندق بهره مند شده و آن را جایگزین پروتئین کنند.

فندق از جمله تنقلاتی است که بدون پوست و با پوست در بازار به فروش می رسد که دارای طعم خوش و ارزش غذایی بالایی بوده و برای همه سنینی مناسب می باشد و بهترین تنقلات برای کدوکان و دانش آموزان و حتی دانشجویان و مشاغل مختلفی می باشد و می تواند نیاز روزانه بدن را به انواع ویتامین ها تامین کند.

از گذشته تاکنون در آجیل های شب عیدی که تهیه می کنیم می بینیم که آجیل نیز وجود دارد و این مغزه به دلیل قیمت مناسبی نیز که دارد از خریداران بیشتری برخوردار می باشد. علاوه بر مغز فندق روغن آن نیز در بازار عرضه می شود که برای تقویت پوست و مو بهترین گزینه می باشد.

حین خرید فندق باید به ظاهر و فیزیک آن توجه نمود و پوست آن باید عاری از سوراخ و لکه باشد و جهت نگهداری آن باید آن را در جای خشک و خنک و بدور از آفتاب نگهداری نمود. یکی از فضاهای مناسب برای نگهداری آن یخچال است که در این مکان تا چهار ماه ماندگاری خواهد داشت.

فندق حاوی مقادیر بالای منیزیم

فندق حاوی منیزیم در سطح بسیار بالایی بوده و منیزیم کلسیم را در بدن و سلول های بدن حفظ می کند و باعث انقباض عضلانی و جلوگیری کننده از ایجاد فشار بیش از حد به عضلات می باشد و در نتیجه سبب می شود تنش عضلانی کاهش یافته و از درد، گرفتگی، اسپاسم و خستگی عضلانی جلوگیری خواهد نمود و تقویت استخوان ها را به همراه خواهد داشت.

منیزیم از جمله مواد معدنی است که باعث تنظیم کلسیم بدن می شود چون وجود کلیسیم بیش از حد در بدن باعث افزایش ضربان قلب شده و تنظیم آن نیاز بدن را به اندازه کافی رفع می کند. فندق دارای آهن و ویتامین ای بوده و باعث تقویت سیستم ایمنی و رفع کننده کم خونی است.

ویتامین ک موجود در فندق نقش بسزایی در سیستم ایمنی بدن ایفا نموده و از خونریزیهای زیاد محافظت نموده و باعث افزایش جذب کلسیم در بدن می شود. این میوه برای زنان و قاعدگی ها بسیار مفید است و زیرا دارای منیزیم کلسیم و ویتامین ای بوده و عمکرد چرخه قاعدگی را بهبود می بخشد.

فندق حاوی چربی غیر اشباع بوده و باعث کاهش چربی شکمی، پایین آمدن کلسترول، بیماری قلبی، سکته مغزی می شود. همچنین وجود مس در آن باعث تضمین عملکرد درست بدن است و روغن آن دارای اثر قابض و آرژنین است و بهبود دهنده زخم ها می باشد

فندق سرشار از اسید آلفا لینولنیک، ویتامین های گروه ب و اسیدهای چرب امگا ۳۳ است و در درمان اختلالات روانشناختی مانند اضطراب، افسردگی و استرس و اسکیزوفرنی است و همچنین ویتامین ای موجود در آن به مرطوب سازی و آبرسانی پوست کمک نموده است و از پوست در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت می کند و به سلامت موها نیز کمک می کند‌.

فندق میان وعده عالی برای دوران یائسگی

فندق میان وعده عالی برای دوران یائسگی فندق برای یائسگی بهترین میوه و یا ماده غذایی است چون نیاز بدن یک سالمند را به طور کامل تامین می کند و به دلیل اینکه عاری از کلسترول بد می باشد برای آنهایی که دچار چربی خون هستند مفید است و به دلیل اینکه این میوه سرشار از کلسیم بوده برای سالمندانی که دچار پوکی استخوان هستند مفید است.

فندق سیستم ایمنی سالمندان را تقویت نموده و برای قلب و عروق آنها مفید است و آنها می توانند بدون هیچ گونه نگرانی از این میوه استفاده کنند. همچنین سالمندان در معرض ابتلا به بیماری آلزایمر هستند و با مصرف این مغزه می توانند از بروز این بیماری جلوگیری کنند.

فندق بهترین تنقلات و میان وعده است و سالمندان می توانند در طول روز یک مشت از این مغزه را به طور مرتب میل نموده و عملکرد سیستم بدنی خود را بهبود بخشند. در ایران در نقاط مختلفی این مغزه رویش می کند و یکی از این مناطق در گیلان و رودسر است که خواستگاه اصلی این میوه بوده و بهترین نمونه را تولید می کند.

فندق به دو صورت با پوست و بدون پوست عرضه می شود که نمونه های با پوست و فرآوری شده آن دارای قیمت های بالایی بوده و به بهترین کیفیت ارائه می شود و طعم منحصر به فرد فندق ایرانی نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب نموده است و خریداران زیادی دارد.

مصرف فندق و جلوگیری از پوکی استخوان

فندق و پوکی استخوان رابطه مستقیمی با هم دارند و این ماده به دلیل اینکه سرشار از منگنز و کلسیم بوده باعث بهبود تراکم استخوان ها و جلوگیری کننده از پوکی استخوان می باشد. لذا فندق برای کسانی که دچار پوکی استخوان هستند بهترین گزینه است و مصرف آن در جوانان نیز باعث می شود در پیری دچار پوکی استخوان نشوند.

فندوق در بین مردم محبوبیت زیادی دارد چون دارای خواص فوق العاده زیادی می باشد. این میوه چون دارای مقادیر زیادی چربی اشباع نشده یا اسیدهای الینین است باعث سلامت سیستم قلبی عروقی شده و کاهش دهنده کلسترول بد می باشد.

فندوق دارای منگنز بالایی است که این ماده از متابولیک کربوهیدرات و پروتئین ضروری است که باعث افزایش سوخت و ساز پروتئین و گربوهیدرات می شود و در نتیجه باعث بهبود دستگاه گوارش خواهد شد و فیبر موجود در آن نیز باعث جذب مواد مغذی و دفع مواد ذائد و سمی از طریق مدفوع می شود.

فندق دارای ویتامین ب ۶ بوده و تقویت کننده سیستم عصبی و عملکرد درست آن است و به دلیل آینکه منبع آنتی اکسیدان می باشد جلوگیری کننده از سرطان است. همچنین به دلیل اینکه دارای ویتامین های ب و ای است از بروز پیی زود رس جلوگیری نموده و به جوانسازی پوست کمک خواهد نمود. فندوق بهترین تغذیه برای زنان باردار بوده و حاوی اس فولیک است فلذا از بروز نقص لوله عصبی جلوگیری خواهد نمود.

آشنايی با خواص و مضرات بادام زمينی

آشنايی با خواص و مضرات بادام زمينیبادام زمینی دارای کربوهیدرات، پروتئین و مواد مغذی بوده و شامل بیوتین، فولات، نیاسین، وینامین ای، منگنز، فسفر، تیامین، منیزیم و ‌..‌. می باشد. این ماده برای آلزایمر، بیماری های قلبی عروقی، سرطان، بیماری های عصبی و انواع عفونت ها مفید می باشد و باعث تولید اکسید نیتریک بیشتر در بدن می شود.

افرادی که مرتب از بادام زمینی میل می کنند کمتر دچار چاقی می شوند. بادام زمینی و پوست آن سرشار از آنتی اکسیدان و جنیستین بوده و مضرات ناشی رادیکال های آزاد را در پوست کاهش خواهد داد و به جوانسازی پوست کمک می کند.

آهن و کلسیم در این بادام بهبود دهنده استخوان بوده و عامل مهم انتقال اکسیژن به خون می باشد و انژی بدن را تقویت می کند و به دلیل اینکه دارای تریپتفون است افزایش دهنده ترشحات مواد شیمیایی بوده و از بروز افسردگی جلوگیری می کند.

بادام زمینی سرشار از ویتامین ب و نیاسین و پلی فنولیک بوده و از سرطان معده و روده جلوگیری خواهد نمود و به دلیل وجود منگنز در آن جذب کلسیم و چربی و کربوهیدرات ها در بدن راحت می شود و به تنظیم سطح چربی خون نیز کمک می شود.

استفاده زنان باردار از بادام زمینی سبب می شود اختلال عصبی جدی در نوزادان آنها کم شود و شیر مادران نیز افزایش می یابد. همچنین این میوه کلسترول خوب خون را بالا برده و باعث گشاد شدن رگ های بدن و آسان شدن جریان خون و در نتیجه از بروز سکته مغزی و لخته شدن خون جلوگیری می کند و تقویت کننده طحال و ریه می باشد.

بادام زمینه موجب نرم شدن سینه و برطرف کننده سرفه های خشک و درمان کننده دردهای معده است و روغن آن رفع کننده یبوست و ملین می باشد. هر ماده غذایی علاوه بر ارزش و خواصی که دارد مصرف بیش از اندازه آن نیز مضر می باشد و از جمله مضرات بادام زمینی نیز آلرژی زا بودن آن است و برای کسانی که به آن حساسیت دارند مضر می باشد.

بادام زمینی دارای پروتئین باکیفیت عالی

بادام زمینی دارای پروتئین بسیاری است و برای افرادی که علاقه به مصرف گوشت ندارند و یا گیاهخوار هستند بهترین گزینه می باشد. پروتئین موجود در آن باعث کاهش اشتها و در نتیجه کاهش وزن می شود و باعث افزایش توده عضلانی و قدرت بدنی می شود و برای کسانی که فعالیت بدنی بالایی دارند و برای ورزشکاران و وزنه برداران بهترین گزینه می باشد.

پروتئین موجود در بادام زمینی برای استخوان ها مفید است و افرادی که از آن میل می کنند در زمان پیری کمتر دچار پوکی استخوان خواهند شد. همچنین این ماده میل به خودن شیرینی و عذاهای متنوع را در فرد کاهش می دهد.

پرویئن بادام زمینی باعث افزایش سوخت و ساز بدن و در نتیجه باعث افزایش چربی سوزی خواهد شد همین باعث کاهش وزن می شود و فشار خون را نیز کاهش داده و از بروز سکته و حملات قلبی جلوگیری خواهد نمود و باعث التیان بافت و اندام آسیب دیده شده و از کاهش حجم عضلات در پیری جلوگیری می کند.

بادام زمینی در دو نمونه با پوست و بدون پوست وارد بازار می شود که نوع باکیفیت آن درشت و تازه و مرغوب است و قیمت های بیشتری دارد و در ایران در مناطق مختلفی از کشور این محصول کشت و برداشت شده و در بازارهای سراسر کشور توزیع می شود.

بادام زمینی بسته به کیفیت آن از قیمت های مختلفی برخوردار بوده و نمونه های تازه و مرغوب آن از نوع درجه یک و مرغوب بوده و نرخ بیشتری دارد و خرید عمده و بدون واسطه آن بسیار قیمت مناسب است و نمونه با پوست آن نیز ارزانتر می باشد.

۲۸ گرم بادام زمینی دارای ۲ گرم فیبر

28 گرم بادام زمینی دارای 2 گرم فیبر ۲۸ گرم بادام زمینی دارای فیبر به اندازه ۲ گرم است که این فیبر برای بدن انسان بسیار مفید است و از فواید آن این است که باعث کم کردن وزن می شود و کلسترول را نیز کاهش می دهد و از بروز یبوست نیز جلوگیری خواهد نمود.

متخصصین تغدیه فیبر را برای بدن ضروری دانسته و لازمه آن برای زنان ۲۵ گرم و برای مردان ۳۸ گرم در روز می باشد چون باکتری های خوب و مفید در روده از فیبر تغذیه می کنند. باکتری ها نیز مانند دیگر موجودات زنده نیاز به تغذیه دارند و با وجود فیبر در روده زنده خواهند ماند.

موادی مانند کربوهیدرات ها، چربی و پروتئین قبل اینکه به روده بزرگ برسند جذب جریان خون خواهند شد و به همین دلیل هیچ چیز در روده بزرگ برای فلور وجود ندارد و به همین دلیل بدن انسان آنزیم های هضم فیبر را ندارد در نتیجه فیبر مستقیم وارد روده بزرگ شده و باکتری های مفید روده آنزیم هضم فیبر را دارند واز آن تغذیه می کنند و به این ترتیب فیبر برای روده و بدن بسیار مفید است.

فیبر موجود در بادام زمینی باعث تغذیه سلول ها در روده بزرگ شده و التهابات در روده را کاهش می دهد و از بیماری های گوارشی مانند سندرم روده تحریک پذیر، کرون، کولیت و … جلوگیری می کند و با تخمیر فیبر توسط باکتری های روده گاز تولید شده و از ایجاد یبوست جلوگیری خواهد شد.

فیبر باعث کاهش وزن می شود چون به آب در روده متصل است و باعث کاهش جذب مواد مغذی شده و باعث افزایش احساس سیری در فرد می شود و مصرف کالری را نیز کاهش می دهد. در صورتی که بادام زمینی با غذای حاوی کربوهیدرات مصرف شود فیبر موجود در آن شاخص قند خون را کاهش خواهد داد. همچنین فیبر آن کلسترول خون را کاهش داده و برای افرادی که مبتلا به چربی خون هستند مفید است.

فیبر بادام زمینی به این دلیل که آب را جذب می کند و در نتیجه حجم مدفوع را افزایش داده و باعث افزایش سرعت حرکت مدفوع در روده می شود از ایجاد یبوست، سرطان روده بزرگ و همچنین بیماری قلبی و دیابت جلوگیری می کند.

هادی توانا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی توانا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09118435216

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: bia2hasti@

email icon ایمیل: haditavana1982@gmail.com

مجموعه توانا شما را به خرید بهترین انواع فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید