مجموعه توانا شما را به خرید بهترین انواع فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید بادام زمینی هندی | توزیع و پخش آن در کشور

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید بادام زمینی هندیبازرگانی بادام زمینی هندی با کیفیت ایرانیارائه کننده بادام زمینی هندی مرغوب وارداتیفروش بادام زمینی هندی زیر قیمت بازارخواص درمانی بادام زمینی هندی

کشت انبوه و خرید بادام زمینی هندی مرغوب به سبب طعم محبوب و فواید بسیار آن در بسیاری از کشور ها به میزان زیادی صورت میگیرد. درخت  همیشه خشکبار بادام هندی با نام علمی Anacardium occidentale، گونه ایی بومی متعلق به جنوب شرقی برزیل می باشد. این مغز کلیوی شکل در انتهای میوه بلارد رشد می کند. امروزه کشت و صادرات بادام زمینی هندی توسط بسیاری از کشور ها صورت میگیرد که در این میان کشور ویتنام برترین تولید کننده باشد به طوری که نزدیک به یک سوم تجارت جهانی بادام زمینی را بر عهده دارد.

خرید بادام زمینی هندی | توزیع و پخش آن در کشور

خرید بادام زمینی هندی

خرید بادام زمینی هندی این دانه مویز درجه یک یکی از محبوب ترین آجیل ها در میان ایرانی است. خرید آجیل در شب عید یکی از رسوم باستانی مردم این کشور می باشد به همین سبب بازار فروش بادام زمینی هندی در شب عید بسیار گرم است. محصولات حاصل از بادام زکمینی هندی همانند کره بادام زمینی نیز یکی از خوراکی های محبوب در میان ایرانی ها است که به دلیل انرژی زا بودن آن بیشتر در وعده صبحانه مصرف میگردد. همچنین خرید بادام زمینی هندی جهت تهیه سوپ و آبگوشت و دسر های سنتی نیز صورت میگیرد.

بازرگانی بادام زمینی هندی با کیفیت ایرانی

بازرگانی بادام زمینی هندی با کیفیت ایرانیکشت با کیفیت این محصول در مناطق گرمسیری ایران به ویژه در چهاربهار و استان هرمزگان به دلیل شرایط آب و هوایی این مناطق صورت میگیرد. کشور ایران صادر کننده سالانه ۱۰ هزار تن بادام به خارج از کشور است اما متاسفانه به دلیل حجم کم تولیدات و نیاز مصرفی گسترده بادام زمینی هندی، واردات زیاد آن از کشور های دیگر به ویژه هندوستان صورت میگیرد و به همین قیمت خرید بادام زمینی بالا می باشد. قیمت این دانه پر کالری به حدی بالا است که همه ی اقشار جامعه قادر به خرید آن نمی باشند، لذا کشت این درخت در اراضی بزرگ در کشور علاوه بر سود کلان برای فرد تولید کننده سبب کاهش واردات این محصول به کشور گردیده و به طور موثری در تنظیم قیمت بازار نقش دارد.

ارائه کننده بادام زمینی هندی مرغوب وارداتی

ارائه کننده بادام زمینی هندی مرغوب وارداتی شرکت سامان تجارت یکی از بزرگترین  وارد کنندگان انواع بادام زمینی به ویژه بادام زمینی هندی به ایران می باشد که قیمت محصولاتش را با توجه به سایز و تعداد محاسبه می نماید. همچنین شرکت آجیل ناب و هم چنین شرکت آزاد فود یکی از هزاران شرکت توزیع بادام زمینی هندی مرغوب می باشند که توانایی خرید اینترنتی محصولات را ممکن ساخته اند.

فروش بادام زمینی هندی زیر قیمت بازار

فروش بادام زمینی هندی زیر قیمت بازارقیمت فروش بادام زمینی هندی به نسبت دیگر بادام ها در بازار بسیار بیشتر می باشد حتی قیمت خرید بادام زمینی درجه یک در خرده فروشی ها به کیلویی ۲۵۰ هزار تومان نیز رسیده بود البته بادام زمینی هندی ارزان قیمت تر هم در بازار دیده میشود که به نسب دارای کیفیت کمتری می باشند. بدیهی است که قیمت خرید به صورت مستقیم از شرکت های وارد کننده این محصول بسیار کمتر می باشد.

خواص درمانی بادام زمینی هندی

خواص درمانی بادام زمینی هندیبسیاری از بیماری هایی که امروزه انسان ها دچار آن میشوند ناشی از استرس های اکسیداتیو در بدن می باشد. بادام زمینی هندی منبع غنی از آنتی اکسیدان ها می باشد که به بدین سبب مانع از بیماری های پوستی، سرطان و دیابت میگردد. همچنین بادام هندی حاوی مس، آهن و پروتئین و … می باشد بدین جهت دارای تأثیر قابل توجهی در درمان بیماری های قلبی و عروقی، باروری و تولید اسپرم در مردان، کم خونی، یبوست و غیره است. تحقیقات اخیر نشان داده است که مصرف دوبار در هفته از این مغز با وجود کالری بالای آن سبب لاغری می گردد. دانستن این نکته بسیار حائز اهمیت است که مصرف زیاد از حد بادام زمینی هندی نیز همانند تمامی خوراکی ها دارای عوارض می باشد.  میوه بادام زمینی یا همان سیب بادام زمینی هندی نیز دارای خواص و فواید بسیاری در طب سنتی می باشد.

هادی توانا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی توانا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09118435216

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: bia2hasti@

email icon ایمیل: haditavana1982@gmail.com

مجموعه توانا شما را به خرید بهترین انواع فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید