مجموعه توانا شما را به خرید بهترین انواع فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سایت فروش بهترین نوع بادام زمینی و فندق مرغوب گیلان

آنچه در این مقاله می خوانید...

فندق یک مغز عالی برای کنترل وزنخاصیت نهفته در خوردن بادام زمینیبادام زمینی دارای روی و ید مناسب برای بدنخاصیت بی نظیر مغز فندق برای سلامتیمصرف فندق و جوان سازی پوست صورتدرمان آکنه و جوش صورت با فندقبادام زمینی منبع پروتئین مورد نیاز بدن

محصولات خشکبار همیشه جایگاه ویژه ای در برنامه های غذایی داشته اند، زیرا این محصولات دارای ارزش غذایی بالایی بوده و بسیاری از مواد مورد نیاز بدن را تامین می نمایند و در عین حال انرژی بالایی را نیز دارا هستند.

در میان انواع پسته خام فله ای همیشه از محبوبیت فراوانی برخوردار بوده اند و جزئی از تنقلات مفید محسوب می شوند که نه تنها ضرری ندارند بلکه مقوی و سالم نیز هستند. بادام زمینی و فندق جز پرطرفدارترین مغز های خوراکی محسوب می شوند. علاوه بر انواع فروشگاه های پسته گلستان ۴۵۰ گرمی صادراتی این محصولات را می توان به صورت اینترنتی از طریق مراجعه به سایت فروش بادام زمینی و فندق مرغوب مخصوص استان گیلان، به راحتی خریداری و تهیه نمود.

سایت فروش بهترین نوع بادام زمینی و فندق مرغوب گیلان

فندق یک مغز عالی برای کنترل وزن

فندق یک مغز عالی برای کنترل وزنفندق یک مغز خوراکی با طبع گرم می باشد که خواص و فواید بی شماری دارد. از مهم ترین این موارد می توان به تاثیر فندق برای کنترل وزن اشاره نمود. حتما شما هم می دانید که چاقی یکی از معضلات همه گیر جوامع صنعتی و ماشینی امروز است، لذا بسیاری از افراد در تلاش هستند که با به کارگیری انواع ورزش ها و رژیم های غذایی به اندامی لاغر و متناسب دست یابند. همانطور که می دانید بدن انسان به انواع ویتامین پروتئین  مواد مغذی نیاز دارد لذا در رژیم های تغذیه ای لاغری باید به ارز غذایی مواد مصرفی توجه شود تا انرژی مورد نیاز فرد را برای فعالیت های روزانه تامین نماید و سلامت شخص را به خطر نیندازد. فندق به عنوان خوراکی مغذی و مفید در ردیف این رژیم های غذایی قرار می گیرد.

خوردن فندق از آن جایی باعث لاغری افراد می شود که این میوه دارای میزان بالایی فیبر بوده که این امر سبب احساس سیری در زمان های طولانی می گردد و به دین سبب با کم شدن پرخوری باعث جلوگیری از اضافه وزن شده و موجب لاغری افراد می شود علاوه بر این فندق به عنوان یک آجیل نیز باعث سوزاندن جربی های بدن می شود و به این طریق باعث کاهش وزن خواهد شد. لذا استفاده از این مغز خوراکی در وعده ها و میان وعده های خوراکی بسیار مفید بوده و به داشتن رژیمی مناسب و اندامی سالم کمک می کند و استفاده از آن بسیار توصیه می شود زیرا نه تنها مانند بسیاری از روش های لاغری آسیب رسان نیست بلکه به بالا بردن سطح سلامت بدن در بسیاری از جوانب کمک می کند.

این محصول با توجه به طعم دلپذیری که دارد به صورت گسترده ای در صنعت شیرینی و شکلات سازی نیز استفاده می شود، زیرا به تامین ویتامین های بدن نیز کمک می کند و مکملی بسیار مطلوب برای شکلات و شیرینی محسوب می شود. فندق دارای ویتامین های آ، ب، ث و ای می باشد و داری میزان از فیبر و چربی مفید بوده است، که به صورت چشم گیری ارزش غذایی این خوراکی ها را نیز بالا می برد.

خاصیت نهفته در خوردن بادام زمینی

خوردن بادام زمینی دارای فواید بسیاری می باشد، مواد مقوی و مغذی موجود در بادام زمینی این محصول را تبدیل به خوراکی با خواص درمانی و بهبود بخشی وسیعی برای بسیاری از بیماری ها و ناراحتی های کرده است. این مغز خوش خوراک بسیار محبوبیت داشته به شکلی که علاوه بر آجیل فروشی ها، در تمامی مغازه ها و سوپر مارکت ها در انواع بسته بندی شرکتی و فله ای نیز به فروش می رسد. بادام زمینی علاوه بر اینکه بر شادابی و جوان سازی پوست کمک می کند در درمان التهابات پوستی نظیر اگزما و سایر ناهنجاری ها و نیز واکنش های آلرژیک پوستی کمک می کند و خاصیت التیام بخشی داشته و باعث رفع التهاب و تورم و یا قرمزی پوست می گردد.

این خوراکی شکفت انگیز و پرخاصیت باعث افزایش کلسترول خوب بدن می گردد که این امر سبب می شود که ریه و قلب و طحال فرد سلامت بیشتری داشته باشند. همچنین باعث بهبود عملکرد کیسه صفرا و کبد می گردد که از دیگر نشانه های آن کاهش میزان چربی کبد و جلوگیری از تشکیل سنگ در صفرا می باشد. خوردن بادام زمینی باعث تنظیم متابولیسم بدن و سوخت و ساز مناسب چربی ها و کربوهیدرات ها شده که به شکل چشم گیری به کنترل دیابت و قند خون نیز کمک می نماید.

هر چه قدر که بخواهیم از فواید این میوه که دارای طبعی گرم و تر می باشد بگوییم باز هم موارد بیشتری به میان می آید. این آجیل خوشمزه از نظر ارزش غذایی با گردو و بادام درختی برابری می کند. و همانند فندق در کنترل و کاهش وزن و لاغری نیز تاثیر گذار می باشد. بهبود بخش ناراحتی های گوارشی نظیر یبوست و. سایر مشکلات روده ای بوده و جایگزین مناسبی برای درمان دارویی این مسائل می باشد.

بادام زمینی دارا مقدار بالایی از آهن و کلسیم می باشد که برای تقویت استخوان ها به ویژه در کودکان و نوجوانان در حال رشد توصیه می گردد. همچنین به دلیل دارا بودن مقادیری از نیاسین در آن باعث بهبود عملکرد مغز، کاهش خطر ابتلا به آلزایمر، کمک به تحرک بهتر مفاصل، کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی و همان طور که اشاره نمودیم بهبود سطح کلسترول خون خواهد شد. مصرف این مغز های خوراکی به دلیل اینکه سرشار از پروتئین هستند و همچنین غنی از مواد با ارزش غذایی بالا می باشند، بسیار توصیه شده است. زیرا علاوه بر تامین انرژی مورد نیاز بدن به افزایش سطح ایمنی بدن در برابر انواع بیماری ها و عفونت ها نیز یاری می رساند.

لازم  است که به ارزش غذایی هر ۱۰۰ گرم بادام زمینی را در اینجا اشاره کنیم، هر ۱۰۰ گرم بادام زمینی دارای :

  • حدود ۲۵ گرم پروتئین
  • ۱۵ گرم کربوهیدرات
  • ۵۰ گرم چربی (مفید)
  • ۵۵۰ گرم کالری
  • ۱۸ میلی گرم سدیم
  • و ۷۰۰ میلی گرم پتاسیم می باشد.

علاوه بر این دارای انواع ویتامین ها، فسفر، منیزیم، فولات، بیوتین، منگنز، تیامین و بسیاری از مواد مورد نیاز بدن بوده و همگی این مواد تاثیر به سزای در سطح عملکرد دستگاه های مختلف بدن دارند.

بادام زمینی دارای روی و ید مناسب برای بدن

بادام زمینی دارای روی و ید مناسب برای بدنمصرف بادام زمینی برای بدن دارای مزایای بی شماری بوده که تا به این جا به چند مورد از آن اشاره کرده ایم، همان طور که گفتیم این محصول دارای انواع ویتامین آ ،ث، ای و مواد معدنی مفیدی نظیر آهن، روی و ید بوده که همگی برای تامین انرژی و سلامت بدن ضروری می باشند. یکی از مهم ترین ویژگی های بادام زمینی تاثیر ان به بهبود رشد و تقویت پوست مو می باشد که به دلیل فراوانی روی در این ماده است. منیزیم و ویتامین c و اسید های چرب مفید موجود در آن سبب جوان سازی و افزایش تولید کلاژن پوست می گردد و در نهایت چین و چروک های سورت را کم خواهد کرد. حتی پوست بادام زمینی نیز دارای مقادیر قابل توجهی از آنتی اکسیدان بوده که بر ارزش این ماده می افزاید.

بادام غنی از ماده ی معدنی ید می باشد که کمبود آن در بدن سبب ناراحتی های تیروئیدی و اختلالات رشدی و ..  می شود و با مصرف هفتگی بادام زمینی می توان ار ابتلا به این بیماری ها و کمبود ها به صورت قابل توجهی جلوگیری نمود و به بالا بردن سطح کارکرد بدن نیز کمک کرد.

به دلیل وجود انواع مواد معدنی و آلی و همچنین ویتامین های تقویت کننده پوست و مو از این مغز در صنایع آرایشی و بهداشتی به صورت گسترده ای استفاده می گردد، و از عصاره ی آن در محصولاتی بهداشتی نظیر صابون های آرایشی و بهداشتی، انواع شامپو ها و نرم کننده های مو و همچنینی در محصولات آرایشی و مراقبتی مانند کرم های مرطوب کننده، و لوسیون های تقویت پوست و مو استفاده می شود. به علاوه در طب سنتی از روغن بادام زمینی نیز برای بسیاری از درمان ها نظیر ناراحتی های پوستی، ترمیم زخم و انواع سوختگی ها و غیره بهره می گیرند.

از دیگر نکات قابل ذکر در مورد بادام می توان به نقش آن در بهبود و یا جلوگیری از افسردگی نیز اشاره نمود. بادام زمینی حاوی ماده ی تریپتوفان می باشد که استفاده از آن سبب بالا رفتن سطح سروتونین خون می گردد، و همین امر تاثیر به سزای در جلوگیری، بهبود و درمان انواع افسردگی ها و ناراحتی های اعصاب و روان خواهد داشت.

مصرف مرتب و متناسب بادام زمینی همواره به بانوان باردار در دوران حاملگی، کودکان در حال رشد توصیه می شود زیرا قسمت وسیعی از ویتامین، پروتئین و مواد مورد نیاز بدن را دارا بوده و تامین می نماید.

خاصیت بی نظیر مغز فندق برای سلامتی

خاصیت های بی نظیر فندق برای سلامتی یکی دو تا نیست این مغز خوراکی که از دیرباز در آجیل های شب عید ما نیز حضور پررنگی داشته است سرشار از فایده بوده، این محصول که حاوی پتاسیم می باشد به تنظیم فشار خون و کاهش آن کمک می نماید و سبب جلوگیری از بسیاری بیماری ها نظیر بیماری های قلبی می باشد. همچنین خاصیت ضد سرطانی داشته که این مورد به دلیل وجود عنصر منگنز است که سبب جلوگیری از تولید سلول های سرطانی در بدن می شود.

مصرف فندق و جوان سازی پوست صورت

مصرف فندق و جوان سازی پوست صورتفندق و پوست از عناوینی است که در سال های اخیر با مطالعه و تحقیق کارشناسان بسیار مورد توجه متخصصان پوست قرار گرفته است. معمولا تنها خاصیت شناخته شده فندق را بهبود و التیام بیماری های گوارشی می دانند، قابل از اینکه این میوه خوش مزه دارای خواص بی نظیر بی شماری بوده که در سال های اخیر با پیشرفت علوم آزمایشگاهی به آن پی برده اند.

از مهم ترین نقش و تاثیر فندق بر پوست می توان به بالا بردن سطح رطوبت مورد نیاز پوست رفع خشکی و نهایتا آبرسانی و جوان سازی پوست می توان اشاره نمود.

درمان آکنه و جوش صورت با فندق

مصرف فندق و درمان آکنه  یکی از بهترین ویژگی های این محصول می باشد که معمولا افراد زیادی به آن آگاهی ندارند. فندق به دلیل اینکه حاوی ویتامین های ب، ای و ث می باشد به صورت تاثیر گذاری به بهبود و شادابی پوست کمک کرده و به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد هم در درمان جوش و آکنه های قدیمی کمک می کند و از بروز آن ها جلوگیری می کند. مصرف فندق همچنین سبب روشن شدن رنگ پوست و از بین رفتن تدریجی لکه ها ی پوستی و برخی کک و مک ها می شود. اما باید توجه داشت که در مصرف این ماده نیز مانند بسیاری از خوراکی های نباید زیادی روی نمود، چرا که افراط در هر کاری مضرات خود را به دنبال خواهد داشت.

بادام زمینی منبع پروتئین مورد نیاز بدن

بادام زمینی منبع پروتئین مورد نیاز بدنبادام زمینی منبع پروتئین و غنی از کالری است. این محصول به دلیل قوت و ارزش بالایی که دارد به صورت گسترده ای و به اشکال مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. از مصرف آن به عنوان آجیل تا استفاده از آن به عنوان چاشنی در بسیاری از دسر ها و غذا و همچنین مصرف آن به صورت میان وعده در نظر بگیرید. علاوه بر مصارف خوراکی این محصول می توان به نقش عمده ی آن در عرصه های تولیدی نظیر تولیدی های شیرینی و شکلات سازی و نیز تولید محصولات بهداشتی و مراقبتی نیز می توان اشاره نمود.

با آگاهی از فواید این محصول میزان استفاده از ان در بسیاری از صنایع روز به روز رو به افزایش بوده به همین جهت بسیاری از این صاحبان صنایع نیاز به بادام زمینی های با کیفیت و مرغوب در حجم های انبوه و بیشتری را احساس می نمایند. لذا برای خرید عمده و قابل اطمینان سعی در پیدا کردن مراکز فروش معتبری را دارند که علاوه بر اطمینان از کیفیت و مرغوبیت بادام زمینی ها، محصولات مورد نظر خود را به صورت کلی خریداری نماید. از مزایای خرید به این طریق بهره مندی از قیمت بسیار مناسب تر از قیمت بازار می باشد که این امر به دلیل کوتاه شدن دست دلالان از جریان معامله و خرید و فروش می باشد.

برای خریداران جزئی و عمده ی بادام زمینی علاوه بر خرید حضوری، امروزه این امکان فراهم می باشد که به صورت غیر حضوری و آنلاین بادام زمینی های مورد نیاز خود را در حجم های متفاوت خریداری نمایند و با صرف کمترین زمان محصول مورد نظر خود را از سایت فروش بهترین بادام زمینی کشور سفارش داده و خریداری نمایند و درب محل منزل یا فروشگاه خود تحویل بگیرند.

این وب سایت های فروش معتبر معمولا سلامت و کیفیت محصولات ارائه شده به مشتری را تضمین نموده و با قیمتی بسیار مناسب آن را ارسال می نمایند.

هادی توانا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی توانا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09118435216

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: bia2hasti@

email icon ایمیل: haditavana1982@gmail.com

مجموعه توانا شما را به خرید بهترین انواع فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید