مجموعه توانا شما را به خرید بهترین انواع فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشندگان برتر بادام زمینی و فندق اعلا در ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

بادام زمینی یکی از مغز‌های بسیار پرخاصیتبادام زمینی یکی از منابع غنی از ویتامینبادام زمینی سرشار از کلسیم برای استخوانهامصرف بادام زمینی برای تقویت مغزفندق تازه طعم دار شده با حداقل نمکمصرف فندق برای تنظیم فعالیت روزانهفندق حاوی منگز و مناسب برای بدن

فروشندگان بادام زمینی و فندق و بادام زمینی عمده اعلا در ایران این دو خشکبار را با کیفیت برتر و با کیفیت کم تر به عرضه می رسانند، که طبیعتا بادام زمینی و فندق با کیفیتِ بالاتر، قیمت بیشتری نسبت به بادام زمینی و فندق کم کیفیت دارند.

بادام زمینی و فندق و مویز بدون هسته جز آن دسته از خشکبار هایی هستند که قادر هستند هم سلامتی جسم انسان را تضمین کنند و هم بر روی سلامتی روح انسان تاثیر بگذارند به علاوه آنها می توانند زیبایی را به انسان هدیه دهند.

در ادامه درباره ادعا های فوق خود دلیل خواهیم آورد، پس اگر می خواهید تا، با دلیل این ادعا ها آشنا شوید و درباره خواص فندق و بادام زمینی بیشتر بدانید حتما با ما همراه باشید.

فروشندگان برتر بادام زمینی و فندق اعلا در ایران

بادام زمینی یکی از مغز‌های بسیار پرخاصیت

بادام زمینی یکی از مغز‌های بسیار پرخاصیتهمانطور که بیان شد بادام‌ زمینی قادر است زیبایی، سلامت جسم و سلامت روح را تحت تاثیر قرار دهد، از همین رو بادام زمینی یک مغز پرخاصیت در بین مغزی جات های خوب می باشد.

به چند مورد از خاصیت های بادام زمینی پرخاصیت اشاره می کنیم:

  •  سلامت نگه داشتن پوست
  • مبارزه با سرطان و پیشگیری از بروز برخی از سرطان ها
  •  تقویت هوش
  •  غذای مناسب برای گیاه خواران
  • تقویت سیستم ایمنی

سلامت نگه داشتن پوست: پوست شما در طول روز در معرض آلودگی هوا، دود سیگار و ….. قرار دارد، از همین رو ممکن است، آسیب های جدی ای  ببیند، برخی از پوست ها دارای جنس خشکی هستند، خشکی بیش از حد پوست منجربه می شود که، پوست صورت پوسته داده شود، به علاوه خشکی بیش از حد در پوست سبب می شود که، پوست دچار بیماری های پوستی وخیم شود، البته تعداد زیادی صابون ها و داروها وجود دارند که، سبب می شوند تا پوست شما چرب بماند و خشکی را به خود جذب نکند، اما در اکثر مواقع این صابون ها و داروها از قیمت بسیار بالایی برخوردار می باشند، علاوه بر آن، کارایی آنها تنها در صورتی ممکن است که، به صورت مداوم مصرف شوند، این کار بسیار دشوار است و حوصله می‌خواهد، جوش ها و آکنه عواملی هستند که، علاوه بر اینکه زیبایی انسان را مختل می کنند، باعث می شوند که، اعتماد به نفس افراد هم کاهش یابد، در هر کجای جهان هنگامی که کسی زیبای اش دچار اختلال شود، احساس زشتی می کند، همین مسئله موجب می گردد تا، اعتماد به نفس آنها هم از بین برود و یا کاهش یابد.

بادام های زمینی جز آن دسته از خشکبار هایی محسوب می‌شوند، که، تاثیر مستقیم بر روی پوست دارند، آنها قادر هستند، پوست شما را به صورت مداوم چرم نگه دارند و شما را از بسیاری از بیماری‌های پوستی مانند اگزما و …. دور سازند، به علاوه مصرف مداوم بادام منجربه می گردد تا، جوش ها و آکنه ها به صورت شما عزیزان مراجعه نکنند.

مبارزه با سرطان و پیشگیری از بروز برخی از سرطان ها: امروزه یکی از بیماری هایی که خیلی در بین مردم متداول شده است، بیماری سرطان می باشد، این بیماری جز آن دسته از بیماری هایی محسوب می شود که، همه ما از آن ترس داریم، این بیماری علاوه بر این که، بسیار خطرناک است و عوارض های خیلی جدی ای را به دنبال دارد، هیچ گونه دارویی برای درمانش هم وجود ندارد که، این  ماجرا مردم را هراسان تر می کند.

بنابراین ما توصیه می کنیم که، از این بیماری نترسید و فقط سعی کنید، از بروز آن در بدن پیشگیری کنید و از مواد هایی مصرف نمایید که خود عامل مبارزه با سرطان محسوب می شوند.

بادام زمینی جز آن دسته از مواد هایی است که، علاوه بر اینکه مبارزِ خوبی برای سرطان محسوب می شود، بلکه از بروز دو سرطان روده و پروستات در بدن هم جلو گیری می نمایند.

تقویت هوش: بسیاری از والدین توجه بسیار زیادی به رشد جسمی کودکان می‌کنند، آنها گمان می کنند که، رشد جسمی کودکان از همه چیز مهم تر است، در صورتی که اینطور نیست، رشد هوشی آنها خیلی بیشتر از رشد جسمی آنها حائز اهمیت است.

تقویت رشد هوشی کودکان برای کودکان آینده ساز خواهد بود، در واقع پدر ها و مادر ها عامل اصلی باهوش شدن و یا کم هوش شدن کودکان هستند، آنها با تغذیه مناسب برای کودکان قادر هستند، هوش آنها را تقویت نمایند و بر عکس، می توانند با تغذیه نامناسب عامل اصلی کم هوشی کودکان شوند.

بادام زمینی جز آن دسته از خشکبار هایی است که می تواند هوش کودکان شما را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار دهد، پیشنهاد ما به شما اضافه کردن بادام زمینی به وعده های غذایی کودکان است، چرا که، با این کار نه تنها به تقویت هوش کودکانتان کمک بسیار زیادی کرده اید، بلکه به سلامت جسم آنها هم کمک بسیار فراوانی نموده اید و آن ها را از مواجه شدن با بسیار از بیماری های خطرناک و عوارض دار در امان نگه داشته اید.

غذای مناسب برای گیاهخواران: گیاهخواران اغلب افرادی هستند که هرگز گوشت و مرغ مصرف نمی کنند، آنها حتی اگر علاقه بسیار زیادی هم به گوشت و مرغ داشته باشند، باز هم ترجیح می دهند که، رژیم غذایی خود را حفظ نمایند و از آنها استفاده نکنند، بعضی از گیاهخواران به مقدار خیلی کم برنج مصرف می کنند، در برخی از مواقع برخی از آنان حتی از همین مقدار کم برنج هم استفاده نمی کنند، لاغری برای آنها خیلی حائز اهمیت است.

اما با این روال آنها قادر نیستند که، بسیاری از مواد های مقوی را جذب بدن خود نمایند، از همین جهت توصیه می کنیم که، حتما از بادام زمینی بهره ببرند و آن را به وعده های غذایی خود بیفزایند، چرا که با این کار نه تنها توانسته اند سلامت خود را حفظ کنند، بلکه بسیاری از مواد های مقوی را جذب بدن خود می کنند و از خیلی از بیماری ها دور می مانند.

تقویت سیستم ایمنی: بادام زمینی حاوی مقدار زیادی ویتامین ها از جمله ویتامین B3 می باشد، این ویتامین توانایی این را دارد که، سیستم ایمنی بدن شما تقویت کند.

هنگامی که سیستم ایمنی بدن شما عزیزان تقویت شود، سبب می شود تا، بدن شما در مقابل، بسیار از ویروس ها و بیماری ها که، برخی از آنها کشنده و عوارض آور هم می باشند، مقاومت لازم را داشته باشد.

موارد بیان شده تنها چند مورد از خواص بادام های زمینی هستند.

بادام زمینی یکی از منابع غنی از ویتامین

بادام زمینی یکی از منابع غنی از ویتامینبادام زمینی یکی از منابع غنی از ویتامین ها و مواد های معدنی می باشد، در ادامه به چند مورد از ویتامین هایی که در بادام زمینی وجود دارد اشاره خواهیم نمود.

در واقع بادام زمینی و ویتامین ها رابطه ای مستقیم با یک دیگر دارند، چند مورد از ویتامین هایی که، در بادام زمینی وجود دارند عبارت می باشند از:

  • ویتامین E
  • ویتامین D
  • ویتامین C
  • و…

حال می خواهیم به معرفی چند کاربرد برای هر کدام از این ویتامین ها برای بدن بپردازیم.

چند کاربردی که ویتامین E برای بدن دارد، مشمول موارد زیر می باشد:

  • همان طور که می دانید رادیکال های آزاد موجوداتی مخربی هستند که، کار آنها تجزیه کردن سلول های سالم بدن شما می باشد، آنها با سلول هایی سالم بدن ما مبارزه تنگاتنگی به راه می اندازند و آنها را شکست می دهند، همین مسئله سبب می شود که بسیاری از بیماری ها در بدن ما به وجود بیاید، که از خطرناک ترین این بیماری ها می توان به، بیماری های قلبی و سرطان اشاره نمود، ویتامینE که در بادام زمینی وجود دارد با این رادیکال ها مبارزه می کند و مانع از مبارزه آن با سلول ها می شو، همین مسئله منجربه می گردد تا بستر برای بیماری های قلبی و سرطان باز نشود.
  • اکثر افراد در اثر افزایش سن بینایی خود را از دست می دهند و یا دچار بیماری کوری می شوند، این بیماری در آنها موجب اذیت شدن آنها و اطرافیانشان می شوند، فرد بیمار نه تنها در اثر این بیماری بینایی خود را از دست می دهد، بلکه به دلیل همان کوری دیگر قادر به انجام فعالیت های شخصی خود هم نخواهد بود، ویتامینE کمک می کند تا، افراد دچار این بیماری نشوند و تا اخر عمر از کوری در امان بماند، البته ناگفته نماند که این ویتامین تنها در صورتی تاثیر گذار خواهد بود که، همراه روی و بتاکاروتن و ویتامینD به مقدار لازم مصرف شود.
  • جنینی که در حال رشد جسمی است، باید مغز او هم رشد و تکامل یابد، برخی از متخصصان اعتقاد دارند که، ویتامینE در واقع کمک کننده رشد مغزی کودکان می باشد، از همین جهت پیشنهاد می شود که، زنان باردار و زنان شیرده حتما در مصارف غذایی خود از غذا هایی بهره ببرند که، سرشار از ویتامین E می باشد، چرا که با این کار در واقع به رشد مغز کودکان خود کمک بسیاری کرده اند.

مصرف ویتامین D برای کودکان بسیار توصیه می شود، این ویتامین نه تنها توانایی پیشگیری از بروز برخی از سرطان ها را دارد، بلکه کودکان را از خطر مبتلا به دیابت در امان نگه می دارد، به علاوه کودکانی که، آسم دارند حتما باید ویتامینD آنها کنترل شود، در صورت کمبود این ویتامین، کودک دارای بیماری آسم حتما باید در بیمارستان بستری شود.

ویتامین B3 جز آن دسته از ویتامین هایی است که، قادر می باشد تا، سیستم ایمنی بدن شما را تقویت نماید و از بدن شما در برابر ورود ویروس های خطر ناک جلو گیری کند و به سالم ماندن شما کمک کند.

بادام زمینی سرشار از کلسیم برای استخوانها

بادام زمینی سرشار از کلسیم برای استخوانهابادام زمینی سرشار از کلسیم است و برای استخوانها بسیار مفید می باشد.

همانطور که می دانید استخوان ها عامل اصلی تحرک انسان ها هستند اگر آنها نباشند، انسان حتی نمی تواند انگشت دستش را تکان بدهد‌، از همین رو سلامت آنان، چه در کودکان، چه در افراد مسن و چه در سالمندان بسیار حائز اهمیت می باشد.

کودکان در حال رشد برای این که دچار بیماری هایی مثل نرمی استخوان یا راشیتیسم نشوند، نیاز دارند که، به مقدار لازم کلسیم دریافت نمایند، همچنین زنان و مردان مسن و سالمند، به خصوص زنان، برای اینکه دچار بیماری هایی مانند پوکی استخوان نشوند نیاز به تقویت استخوان های خود دارند.

از همین جهت به همه شما پیشنهاد می کنیم که، از بادام زمینی استفاده کنید، چرا که، این خشکبار سرشار از کلسیم است، بادام زمینی برای استخوانها گزینه بسیار مناسبی است.

مصرف بادام زمینی برای تقویت مغز

مصرف بادام زمینی برای تقویت مغزمصرف بادام زمینی برای تقویت مغز هم گزینه بسیار مناسبی است.

بادام زمینی برای مغز بسیار لازم و ضروری است، از همین جهت پیشنهاد می شود که، عمدتا برای کودکان و سالمندان خود از آن بهره بری کنید.

سالمندان افرادی هستند که اکثرا در سنین بالا دچار آلزایمر می شوند و عمدتا یک سوال را چندین بار می پرسند، این کار آنها ناخواسته است، ولی معمولا اطرافیان از دست آنها کلافه می شوند، به علاوه آنها حتی در بعضی از مواقع فرزندان و اطرافیان نزدیک خود را از هم تشخیص نمی دهند و یا به طور کل آنها را نمی شناسند‌.

بادام زمینی برای تقویت مغز افراد فوق و کاهش این بیماری گزینه بسیار مناسبی است، از همین رو ما به شما پیشنهاد می کنیم که، از آن هم خودتان استفاده کنید و هم به سالمندانتان بدهید.

فندق تازه طعم دار شده با حداقل نمک

فندق تازه طعم دار شده با حداقل نمک فندق تازه طعم دار شده با حداقل نمک را به عنوان یک میان وعده مقوی برای کودکانتان معرفی می کنیم.

از آنجا که فندق و سایر خشکبار ها خاصیت های فراوانی را برای بدن کودکان شما در بر دارند، حتما از این فندق به عنوان یک میان وعده استفاده کنید.

کودکان کسانی هستند که عمدتا زیاد غذا های مقوی را دوست ندارند و بیشتر به چیپس، پفک و‌.. علاقه دارند، اما نکته حائز اهمیت درباره فندق ها این است که، اکثر کودکان به آن علاقه مند هستند و از خوردن آن خوشحال می شوند، پس حتما بجای خوراکی های مضر، خشکبار هایی همچون فندق طعم دار را به آنها بدهید، اما دقت کنید که نمکی که برای طعم دار کردن آنها استفاده شده است، کم باشد.

مصرف فندق برای تنظیم فعالیت روزانه

مصرف فندق برای تنظیم فعالیت روزانهمصرف فندق برای تنظیم فعالیت های روزانه شما هم گزینه بسیار مناسبی است.

فندق ها نه تنها سبب افزایش کلسترول بد و یا چربی ناسالم در بدن شما عزیزان نمی شوند، بلکه از بروز آنها در بدن هم جلو گیری می کنند، به علاوه اگر می خواهید که، فعالیت های بدن شما عزیزان در طول روز کنترل شود، حتما از فندق بهره ببرید.

فندق عاملی است، برای پیشگیری از چاقی از همین جهت برای گیاهخواران هم قابل استفاده می باشد.

فندق حاوی منگز و مناسب برای بدن

فندق حاوی منگز و مناسب برای بدناگر می خواهید منگنز مناسب بدن خود را دریافت نمایید، حتما فندق را استفاده کنید، چرا که فندق حاوی منگنز خوب و مناسب برای بدن شما عزیزان است.

منگنز موجود در بادام با دارا بودن مقداری چربی، کلسیم و کربوهیدرات قند خون موجود در بدن شما را کنترل می کنند و موجب می گردد تا قند شما افزایش نیابد و دچار بیماری های مانند دیابت و…. نشوید، به علاوه از بروز اُفت قند هم جلو گیری می کند.

به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که، در غذا های کودکان و سالمندان حتما از آن استفاده نمایید.

هادی توانا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی توانا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09118435216

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: bia2hasti@

email icon ایمیل: haditavana1982@gmail.com

مجموعه توانا شما را به خرید بهترین انواع فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید