مجموعه توانا شما را به خرید بهترین انواع فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش اینترنتی بهترین بادام زمینی و فندق با قیمت مناسب

آنچه در این مقاله می خوانید...

فندق برای بهبود و تقویت سیستم ایمنی بدنمصرف فندق بسیار مفید برای زنان باردارخواص فندق و ارزش تغذیه ‌ای آنپشتیبان استخوان با مصرف فندق خامنقش مهم فندق در هورمون‌ های جنسیبادام زمینی بو داده خوش طعم و تازهخواص و مضرات بادام زمینی برای پوست

فروش اینترنتی بهترین بادام زمینی و فندق با قیمت مناسب در فروشگاه های فروش خشکبار موجود در ایران بسیار زیاد می باشد.

خرید و فروش اینترنتی بادام زمینی عمده و فندق قیمت مناسب، هم به نفع خریدار می باشد و هم به نفع فروشنده، در این نوع خرید دیگر نیاز نیست که وقت خود را هدر دهید و برای خرید این خشکبار های مقوی به مکان فروش بروید و ترافیک های سنگین و سرسام آور را تحمل کنید تنها کافی است که، از سایت معتبری که مد نظر دارید خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید، به علاوه در این نوع خرید، شما نه تنها ترافیک ها را تحمل نکرده اید، بلکه از بروز ترافیک هم جلوگیری کردید و خرید خود را انجام داده اید.

فندق و بادام زمینی و مویز بدون هسته خشکبار هایی هستند که، هم سبب زیبایی انسانها می شوند و هم در سلامت روح و جسم  افراد بسیار تاثیر گذار می باشند که، در ادامه به آن بیشتر اشاره خواهیم نمود.

فروش اینترنتی بهترین بادام زمینی و فندق با قیمت مناسب

فندق برای بهبود و تقویت سیستم ایمنی بدن

فندق برای بهبود و تقویت سیستم ایمنی بدنهمانطور که بیان شد فندق دارای خواص های بسیار زیادی می باشد، اما مسله ای که هم اکنون حائز اهمیت است، تاثیر فندق برای بهبود و تقویت سیستم ایمنی بدن می باشد که، در ادامه به توضیح بیشتر درباره آن می پردازیم.

همانطور که می دانید اکثر ویروس ها و بیمادی ها بخاطر ضعیف بودن سیستم ایمنی بدن به بدن انسان نفوز می کنند و در برخی از مواقع بعضی از این بیماری ها موجب مرگ افراد هم می شوند، پس حتما باید سیستم ایمنی بدن خود را تقویت نمایید تا دچار بیماری های خطر ناک نشوید، برای تقویت قوای ایمنی بدن شما، خیلی از قرص ها و دارو های گیاهی پیشنهاد شده اند که، در اکثر مواقع کار برد آنها تا حدی که شما انتظار داشته اید نبوده است، اما هم اکنون پیشنهاد ما برای شما مصرف خشکبار هایی همچون فندق می باشد.

فندق از مواد های پر خاصیت زیادی بر خوردار است که مزیت های فراوانی را برای بدن انسان در بردارد که یکی از این مزیت ها تقویت قوای ایمنی بدن انسان می باشد، ویتامین B6 یکی از عامل های اصلی تقویت ایمنی بدن می باشد که، فندق حاوی مقدار زیادی از این ماده می باشد.

این ویتامین قادر است که، سیستم عصبی را تنظیم و کنترل نماید، برای اینکه سیستم عصبی بدن به درستی کار کند، نیاز است که این ویتامین به مقدار لازم در بدن وجود داشته باشد، کمبود آن موجب می گردد که، غلاف ملین سنتز نشود.

همانطور که می بینید وجود ویتامین B6 در بدن خیلی ضروری است، از همین رو خوردن فندق که یکی از منبع های مهم جذب این ویتامین می باشد بسیار واجب است.

علاوه بر تاثیری که، فندق برای ایمنی بدن دارد، تاثیر های بسیار زیاد دیگری را هم دارا است، امروزه همه ما از بیماری ای به نام سرطان هراسانیم و از آن می ترسیم، بهتر است بدانید، یکی دیگر  از خاصیت های فندق این است که، به دلیل دارا بودن چربی طبیعی اش قادر است که، از بروز سرطان پوست در بدن جلو گیری نماید و سلامتی بدن شما را در برابر این بیماری تضمین نماید‌‌.

مصرف فندق بسیار مفید برای زنان باردار

مصرف فندق برای زنان باردار هم بسیار مفید و کاربردی می باشد، اگر می خواهید دلیل ما برای ادعای این موضوع را بدانید حتما با ما همراه باشید.

همانطور که می دانید فندق از مواد مغذی بسیار فراوانی بر خوردار می باشد که، این مواد ها هر کدام مزیت خاصی را برای بدن دربر دارند و عمل خاصی را برای بهبود بخشیدن به قوای جسمانی بدن شما انجام می دهند، چند مورد از مواد موجود در قندق که سبب قوی تر شدن بدن شما عزیزان می شوند عبارت هستند از:

  1. منیزیم
  2. آهن
  3. کربو هیدارت
  4. کلسیم
  5. ویتامین B6
  6. ویتامین  E
  7. ویتامین k
  8. پروتیین
  9. و…

جنین در حال رشد در رحم مادر به تمامی این مواد نیاز دارد، او نیاز دارد که از کلسیم برای رشد استخوان ها، ناخون ها، موها، و…. خود بهره ببرد، او باید ویتامین B6 مصرف کند تا قدرت مند بماند و آسیب های جزعی را تا حدی تحمل کند، و به همین ترتیب نیاز مند این است که از آهن برای تهیه خون مورد نیاز خود استفاده کند و دیگرِ ویتامین های مورد نیاز خود را هم جذب نماید، از آنجا که او به تنهایی قادر نیست که، این مواد را تهیه کند و بخورد مجبور است که، از بدن مادرش به عنوان یک ابزار تغذیه ای استفاده کند و تمامی مواد مورد نیاز خود را تهیه نماید، پس در نتیجه مادر نیازمند این است که همه این مواد ها را دو برابر مصرف کند، تا هم نیاز خود را بر طرف کند و هم توانایی بر طرف نمودن نیاز کودک خود را داشته باشد، از همین رو باید به مقدار زیادی از فندق که، منبع اصلی دریافت این ویتامین ها است، استفاده کند تا هم خودش سالم بماند و هم جنین عزیزش.

او حداقل باید در طول روز تعداد ۲۸ عدد از فندق را مصرف کند، تا نیاز نرمال خود را بر طرف نماید.

البته مصرف بیش از حد فندق یرای زنان باردار هم ممکن است کمی خطر داشته باشد.

خواص فندق و ارزش تغذیه ‌ای آن

خواص فندق و ارزش تغذیه ‌ای آنبهتر است با ما همراه باشید، زیرا در ادامه می خواهیم به خواص فندق و ارزش تغذیه ای متنوع آن اشاره کنیم.

چند مورد از خواص های بسیار مهم فندق عبارت می باشند از:

  1.  در وحله اول می توانیم ادعا کنیم که، فندق برای سلامت قلب شما عزیزان بسیار مفید می باشند، این خشکبار مقوی در بردارنده مقدار زیادی چربی سالم یا اسید های الیئین می باشند، این ماده قابلیت این را دارد که کلسترول های بد موجود در بدن را کاهش دهد و سبب جذب کلسترول خوب برای بدن شود، نام دیگر کلسترول بد ldl و نام دیگر کلسترول خوب hdl می باشد، به علاوه این خشکبار خوب و مقوی از مقدار فراوانی منیزیم بر خوردار است که، این ماده کمک می کند تا، بدن شما به اندازه و به مقدار لازم کلسترول را جذب نماید، ناگفته نماند که وجود کلسترول در بدن لازم است اما، اگر مقدار همین کلسترول در بدن بیشتر از آنچه که باید باشد، شود، دیگر کلسترول می شود یک ماده خطر ناک مانند قند بیش از حد و یا چربی بیش از حد و…. و سبب می شود تا، قلب شما به نادرستی کار کند، وجود کلسترول به مقدار لازم در بدن کار کرد قلب شما را نرمال می کند.
  2. ماده دیگری که در فندق وجود دار منگنز نام دارد، این ماده قادر است تا کلسترول ها و چربی های مضر موجود در بدن را سنتز کند، وجود زیاد منگز در بدن موجب می گردد تا، سوخت و ساز های پروتئین و کربو هیدرات در بدن افزایش یابد، و این خود سبب می شود تا دستگاه گوارش انسان به خوبی و به درستی کار کند، به علاوه فندق در بردارنده مقدار زیادی فیبر می باشد، فیبر به بدن شما کمک می کند که مواد های سمی و مضر زود تر از بدن شما دفع شوند.
  3. اگر می خواهید از نظر همگان زیبا تر و جوان تر از آنچه که هستید بنظر برسید، مصرف فندق را فراموش نکنید، چرا که این خشکبار به مقدار زیادی ویتانین E و ویتامین C دارد که، این دو ماده حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان می باشند، آنتی اکسیدان قادر است، با رادیکال های آزاد مبارزه کند و بروز بیماری پیری زودرس در پوست شما را کاهش دهد.
  4. گیاهخوار ها افرادی هستند که، عمدتا خیلی کم از گوشت، مرغ، برنج، روغن و…. مصرف می کنند، اما آنها در طول روز نیاز به مواد های مقوی دارند، مصرف فندق به آنها کمک می کند تا، این مواد های مقوی و مغذی را به راحتی و بدون چاقی و اضافه وزن دریافت نمایند.

پشتیبان استخوان با مصرف فندق خام

با مصرف فندق خام در واقع پشتیبان استخوان ها، دندان ها و موهایتان شده اید.

همانطور که بیان شد فندق حاوی مقدار بسیار زیادی کلسیم می باشد، کلسیم نه تنها عامل اصلی زیبایی برای بدن شما می باشد، بلکه کمبود آن در بدن سبب می شود که شما دچار بیماری های ذهنی شوید و تمرکز خود را از دست دهید، به علاوه مسبب اصلی کم قدرتی و کم توانی بدن شما در برابر عوامل گوناگون می شوند‌.

همانطور که می دانید کودکان برای اینکه دچار نرمی استخوان یا راشیتیسم نشوند، به بدنی نیاز دارند که به مقدار کافی کلسیم داشته باشد، اکثر افراد سالمند در پیری دچار کمر درد ها و پا درد های بسیار شدید می شود، بر خی دیگر از افراد حتی در سنینی که رشد کافی یافته اند هم دچار بیماری هایی مانند راشیتیسم می شوند، چرا که، از بدنی بر خوردار هستند که هیچ کلسیمی ندارد، فندق یک منبع اصلی و بسیار مهم برای کلسیم محسوب می شود، از همین جهت پیشنهاد می شود که، هم خودتان از این خشکبار مقوی بهره ببرید و هم آن را در وعده های غذایی کودکان و سالمندان خود قرار دهید.

البته کمبود کلسیم سبب بروز بیماری های دیگری هم در بدن می شود، مانند بیماری کچلی، یا خرابی دندان ها و….

کودکان برای رشد دندان هاو بزرگتر های برای سالم ماندن دندان های خودشان نیازمند کلسیم می باشند.

توجه کنید که مو یک عامل بسیار مهم زیبایی در بدن می باشد، پس اگر به زیبایی خود و خانواده خود اهمیت می دهید و دوست دارید که همیشه و در همه جا زیبا جلوه داده شوید، به سلامت مو هایتان اهمیت دهید و از فندق برای زیبا نشان دادن خود بهره ببرید.

نقش مهم فندق در هورمون‌ های جنسی

نقش مهم فندق در هورمون‌ های جنسیاکنون می خواهیم به نقش مهم فندق در هورمون های جنسی، اشاره کنیم، پس با ما همراه باشید تا نقش این ماده را در هورمون های جنسی بدانید.

همان طور که گفتیم یکی از ویتامین های موجود در فندق ویتامین E می باشد، که بسیار برای بدن مفید است این ویتامین هم توانایی زیبا و جوان سازی پوست شما را دارد و هم قادر است که سیستم ایمنی بدن شما را قوی و قدرتمند کند تا در برابر بیماری ها و ویروس ها مقاوم باشید و آسیب نبینید، اما خاصیت دیگر این ویتامین در هورمون های جنسی می باشد.

ویتامین E در بدن قادر است که، مراقبت های لازم از اسپرم را در برابر رادیکال های آزادی که در بدن وجود دارند را انجام دهد، این خشکبار توانایی این را دارد که کیفیت اسپرم آقایان را بالاتر ببرد همین مسله موجب می گردد که، قدرت باروری آقایان بیشتر شود، بنا بر این اگر جز آن دسته از افرادی هستید که بارور نمی شوید، یا از باروری ضعیفی بر خوردار هستید، حتما از فندق استفاده نمایید.

فندق ها همچنین به زنانی که باردار نمی شوند هم کمک بسیار زیادی می کنند، بنابراین مصرف آنها نه تنها برای آقایان، بلکه برای خانم ها هم بسیار زیاد توصیه می شود.

از همین رو فندق و هورمون جنسی در واقع رابطه بسیار نزدیکی با یک دیگر برای تقویت هورمون های جنسی دارند.

بادام زمینی بو داده خوش طعم و تازه

بادام زمینی بو داده و خوش طعم تازه در بازار های ایران و در فروشگاه های فروش خشکبار با کیفیت های گوناگون به عرضه رسانیده می شوند.

همانطور که می دانید بادام های زمینی بسیار خوش طعم هستند، از همین رو عامه مردم آن را دوست دارند و در وعده های غذایی خود از آن بهره می برند، این بادام ها به دلیل مزه بسیار خوب و خاصیت هایی که دارند در اکثر غذا ها کار کرد دارند.

چند مورد از مزیت های بسیار مهم بادام زمینی عبارت می باشند از:

  • به سیستم ایمنی بدن شما برای تقویت قوای ایمنی کمک می کنند.
  • سبب می شوند تا استخوان های شما دچار پوکی و نرمی نشوند‌.
  • از دندان های شما در برابر پوسیدگی و خرابی های مزاحم محافظت می نمایند.
  • آنها عاملی هستند بر تقویت موهای سر شما عزیزان.
  • از قلب و عروق شما مراقبت می کنند.
  • و….

خواص و مضرات بادام زمینی برای پوست

خواص و مضرات بادام زمینی برای پوستدر ادامه می خواهیم به چند مورد از خواص و مضرات بادام زمینی برای پوست شما اشاره کنیم، پس با ما همراه باشید تا با این خواص و ضرر ها آشنا شوید.

دو مورد از خواص های بادام زمینی برای پوست:

  • جوانسازی و شادابی پوست خواسته هر فردی است، این بادام ها توانایی این را دارند که پوست شما را شاداب کنند و شما را جوان تر از آنچه که هستید نشان دهند.
  • این بادام ها قادر هستند آکنه و جوش های موجود در پوست شما را که در زیبایی شما اختلال ایجاد کرده اند را بر طرف می کنند.

دو ورد از ضرر های بادام زمینی برلی پوست:

  • استفاده بیش از حد از این بادام ها چربی پوست شما را تا حد زیادی افزایش می دهد و زیبایی شما را دچار آسیب می کند.
  • استفاده از بادام های خیلی شور نه تنها سبب از بین رفتن آکنه و جوش نمی شوند، بلکه عاملی می شوند برای بروز جوش و آکنه در سطح پوست شما عزیزان.
هادی توانا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی توانا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09118435216

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: bia2hasti@

email icon ایمیل: haditavana1982@gmail.com

مجموعه توانا شما را به خرید بهترین انواع فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید