مجموعه توانا شما را به خرید بهترین انواع فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش بادام زمینی پوست کنده | صادرات خشکبار به دیگر کشورها

آنچه در این مقاله می خوانید...

فرشندگان بادام زمینی پوست کنده در کشورصادرات بادام زمینی پوست کندهتهیه بادام زمینی پوست کنده در بسته بندی های متنوعفروش فله ای بادام زمینیپخش عمده بادام زمینی در کشور

یکی از محصولات پر فروش که بسیاری به آن علاقه دارند و همین حال دارای فرآورده های گوناگونی می باشد، بادام زمینی و خشکبار بادام هندی است. می توان در انواع مختلفی این خشکبار را در بازار پیدا کرد و خریداری نمود.

از جمله نمونه های بادام زمینی در بازار می توان به نوع پوست کنده آن اشاره کرد. فروش بادام زمینی پوست کنده از سوی فروشگاه های مختلفی صورت می گیرد.

همچنین به دلیل خشکبار زیادی که در کشورمان وجود دارد به ویژه بادام زمینی و مویز درجه یک، صادرات خشکبار به دیگر کشورها از سوی شرکت های بازرگانی و شرکت های تولیدی انجام می شود.

فروش بادام زمینی پوست کنده | صادرات خشکبار به دیگر کشورها

فرشندگان بادام زمینی پوست کنده در کشور

فرشندگان بادام زمینی پوست کنده در کشورفروشندگان بادام زمینی پوست کنده در کشور، بیشتر سوپر مارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های خشکبار می باشند. فروشندگان در دو نوع:

  1. عمده
  2. جزئی

بادام زمینی پوست کنده را به مشتریان خود عرضه می دارند. شما می توانید از این فروشندگان جویا شوید که بادام هندی کیلو چند است و چه تفاوت هایی با محصولات داخلی دارند. فروش بادام زمینی خام نیز از سوی این فروشندگان صورت می گیرد.

به آسانی می توانید معتبرترین و با سابقه ترین شان را در بازار پیدا کرده و هر نوع بادام زمینی پوست کنده به هر میزانی را که خواسته باشید، از آنان تهیه کنید.

صادرات بادام زمینی پوست کنده

صادرات بادام زمینی پوست کندهصادرات بادام زمینی پوست کنده به کشورهای مختلفی انجام می شود. این محصول به کشورهایی مانند:

  • عمان
  • قطر
  • روسیه
  • قزاقستان
  • ارمنستان
  • افغانستان
  • و …

صادر می شود. صادرات عموماً از سوی گروه های بازرگانی صورت می گیرد. این شرکت های تجاری به صورت عمده بادام زمینی پوست کنده را از تولیدی ها خریداری کرده و ارسال می کنند.

بادام زمینی ایرانی یکی از بهترین بادام زمینی های تولید شده در منطقه به شمار می رود و برای همین است که خریداران بسیاری در کشورهای همسایه دارد. از سویی بادام زمینی با پوست و بادام زمینی روکش دار فله ای هم صادر می شود.

تهیه بادام زمینی پوست کنده در بسته بندی های متنوع

تهیه بادام زمینی پوست کنده در بسته بندی های متنوعتهیه بادام زمینی پوست کنده در بسته بندی های متنوع مقدور می باشد. شرکت هایی که در کار تولید این نوع از بادام زمینی می باشند، آن را در وزن های گوناگون و به شکل نمکی، فلفلی، پنیری و کچابی به بازار عرضه می نمایند. اگر سری به فروشگاه های مختلف بزنید، می توجه این مسئله می شوید.

می توان این نوع از بادام زمینی را در این بسته بندی ها خریداری نمود:

  • بسته بندی ۴۰ گرمی
  • بسته بندی ۷۰ گرمی
  • بسته بندی ۱۰۰ گرمی
  • بسته بندی ۲۵۰ گرمی
  • بسته بندی ۵۰۰۰ گرمی
  • بسته بندی ۱۰۰۰ گرمی

فروش فله ای بادام زمینی

فروش فله ای بادام زمینیفروش فله ای بادام زمین از سوی فروشگاه های خشکبار انجام می شود. می توانید به این فروشگاه ها رفته و این محصول را به صورت کیلویی خریداری کنید.

خرید فله ای باعث کاهش قیمت می شود؛ چون که هزینه ی بسته بندی پرداخت نشده است. به این دلیل است که بسیاری سعی می کنند بادام زمینی فله ای را تهیه کنند. از سوی دیگر باید به این مسئله توجه کرد که بادام زمینی کیلویی تمیز و سالمی خریداری نمایید. برخی از این محصولات کیفیت خوبی ندارند که می شود به راحتی به این مسئله پی برد.

پخش عمده بادام زمینی در کشور

پخش عمده بادام زمینی در کشورپخش عمده بادام زمینی در کشور از راه های گوناگونی انجام می شود که می توان در گام نخست به کارخانه های تولیدی اشاره کرد. این تولیدی ها با استفاده از دستگاه روکش بادام زمینی، مرغوب ترین نوع محصول را به بازار عرضه می کنند.

فروش عمده بادام زمینی خام از سوی کشاورزان صورت می گیرد. این کشاورزان محصولات خود را به شرکت های بسته بندی و تجاری می فروشند.

از سوی دیگر خرید اینترنتی بادام زمینی به صورت عمده امکان پذیر می باشد. می شود به سادگی وارد وبسایت های شرکت های تولید کننده شد و با قیمت پایین، سفارش کلی را داد.

هادی توانا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی توانا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09118435216

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: bia2hasti@

email icon ایمیل: haditavana1982@gmail.com

مجموعه توانا شما را به خرید بهترین انواع فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید