مجموعه توانا شما را به خرید بهترین انواع فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده بادام زمینی | کارخانجات بسته بندی خشکبار در کشور

آنچه در این مقاله می خوانید...

عمده فروشی بادام زمینی در ایرانبرند های برتر تولید کننده بادام زمینی در کشورتهیه بادام زمینی در بسته بندی های مختلفخواص استفاده از بادام زمینیتولید بادام زمینی در اندازه های مختلف در کشور

آیا به دنبال خرید عمده بادام زمینی هستید؟ بادام زمینی به عنوان یکی از محبوب ترین آجیل ها در کشورهای بسیاری شناخته می شود که در انواع  مختلفی در بازارهای داخلی و خارجی وجود دارد. خوشمزه، تازه و ترد بودن آن ملاک اصلی خریداران در ایران می باشد. آیا به دنبال عرضه کنندگان انواع بادام زمینی صادراتی در ایران هستید؟ آیا به دنبال محصولی باکیفیت و قیمتی مناسب برای سرمایه گذاری و صادرات هستید؟ فروش عمده بادام زمینی عمده عمده با شرایط استثنایی آغاز شد برای اطلاعات بیشتر و یا خرید با کارشناسان ما در تماس باشید تا اطلاعات لازم و مفید را در اختیارتان قرار بدهند. ما کیفیت را ملاک کار خود قرار داده ایم.

فروش عمده بادام زمینی | کارخانجات بسته بندی خشکبار در کشور

عمده فروشی بادام زمینی در ایران

عمده فروشی بادام زمینی در ایران

  • فروش مویز بدون هسته با کیفیت بسیار بالا در سراسر کشور توسط نمایندگی های معتبر انجام می شود.بسیاری از شهرهای ایران به صورت گسترده فروش این محصول را آغاز کرده اند.

    به دلیل تنوع در عرضه این محصول قیمت بادام زمینی شمال به صرفه ترین قیمت برای فروش بادام زمینی در ایران نظر گرفته شده است. توصیه می شود خریداران  به ویژه خریداران عمده دقت بسیاری در انتخاب مراکز عرضه این محصول داشته باشند.

    شهر آستانه به عنوان یکی از مهمترین مراکز عرضه بادام زمینی در کشور شناخته می شود.

    انواع بادام زمینی:

    بو داده
    خام
    هندی

    در میان مغزها نیز مغز بادام زمینی بسیار مقوی و خوشمزه بوده و در انواع مختلف قابل استفاده می باشد.برای خرید آنلاین بادام زمینی می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برند های برتر تولید کننده بادام زمینی در کشور

برند های برتر تولید کننده بادام زمینی در کشورصادرات بادام زمینی با پوست یکی از پرسودترین اقلام برای کشورهای تولیده کننده این محصول می باشد.

کشورهایی که در زیر به آنها اشاره میشود مهم ترین تولید کننده بادام زمینی در جهان هستند.

هند
برزیل
سنگاپور
آمریکا
سودان

بادام زمینی های صادارتی در کشورهای دیگر به  روغن تبدیل شده و برای فرآورده های نانی و شیرینی استفاده می شوند.

چند سالی است که تجار و بازرگانان ایرانی علاقه خاصی به صادرات این محصول نشان داده اند و از شهرهای شمالی به خصوص آستانه اشرفیه این محصول را به کشورهای درجه اول اروپایی صادر می کنند و ارز آوری مفیدی می کنند. کشور ما در خاور میانه برترین تولید کنندگان بادام زمینی عمده را دارا می باشد.

تهیه بادام زمینی در بسته بندی های مختلف

تهیه بادام زمینی در بسته بندی های مختلفبه دلیل پرطرفدار بودن بادام زمینی شرکت های بسیاری در صدد بسته بندی شکیل و ارائه جذابتر این محصول برآمدند تا توجه خریداران به خصوص نوجوانان را جلب کند. اما در این بین خرید بادام زمینی خام با پوست در جنوب رایج است و شاید دلیل اصلی آن قیمت عمده و به صرفه برای مصرف کنندگان باشد. شما می توانید برای دریافت قیمت بادام زمینی خام و یا بسته بندی با کارشناسان ما در ارتباط باشید. در صورت تمایل به سفارشی خاص خودتان می توانید با جزئیات دقیق از طریق ارتباط با ما بسته بندی مخصوص خودتان را سفارش دهید تا در اسرع وقت آماده و برایتان ارسال شود.

خواص استفاده از بادام زمینی

خواص استفاده از بادام زمینیبادام زمینی از مغذی تشکیل شده و برای درمان انواع بیماری ها مفید است. به خصوص برای زیبایی و شادابی پوست توصیه می شود. روغن بادام زمینی از پرطرفدارترین روغن ها می باشد که سالانه مصرف بسیار بالایی در ایران دارد.

ارزش غذایی برای هر ۱۰۰ گرم

۵۶۷ کالری
۴۹ گرم چربی کامل
۱۸ میلی گرم سدیم
۷۰۵ میلی گرم پتاسیم
۱۶ گرم کربوهیدرات کل
۲۶ گرم پروتئین

تولید بادام زمینی در اندازه های مختلف در کشور

تولید بادام زمینی در اندازه های مختلف در کشوردر کشور ما به دلیل تنوع در خرید آجیل و خشکبار شرکت ها و تولید کنندگان بادام زمینی عمده برای جذب مشتری و عرضه به صرفه آن دست به ابتکاری جدید زده اند و تولید بادام زمینی در اندازه های مختلف را آغاز کرده اند و می توان از شهرهای سردمدار در این زمینه به آستانه اشرفیه واقع در استان گیلان اشاره کرد که به نوعی مهد تولید این آجیل خوشمزه می باشد. یکی از پرطرفدارترین انواع این محصول بادام زمینی روکش دار می باشد.

طرز تهيه بادام زميني روكش دار به شرح زیر می باشد.

داخل یک کاسه بزرگ، سس، کره، پودر سیر و فلفل را مخلوط کنید. سپس بادام زمینی را اضافه کنید و آنها را آرام هم بزنید و به یک دیس پیرکس انتقال دهید.
حال به مدت ۲۵ الی ۳۰ دقیقه داخل فر با دمای ۱۶۰ درجه سانتیگراد (۳۲۵ درجه فارنهایت) قرار دهید و هر ده دقیقه آن ها را هم بزنید.
بعد از فر خارج کرده، روی کاغذ روغنی پخش کنید و بگذارید کاملا خنک شوند.

هادی توانا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی توانا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09118435216

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: bia2hasti@

email icon ایمیل: haditavana1982@gmail.com

مجموعه توانا شما را به خرید بهترین انواع فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید