مجموعه توانا شما را به خرید بهترین انواع فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ویژه بادام زمینی و فندق بسته بندی شده مجلسی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بادام زمینی دارای ویتامین B3 برای بدنبادام زمینی موجب تنظیم فشار خونبادام زمینی مناسب یرای درمان راشیتیسمبادام زميني يك دانه روغنی خوشمزهفندق یکی از دانه های شیرین و خوشمزهفندق بهترین منبع شناخته شده ویتامین Eفندق یکی از دانه های نسبتا پر کالری

فروش بادام زمینی و فندق بسته بندی شده در بالاترین سطح کیفیت ارائه می گردد. این دانه خوش طعم دارای انواع ویتامین ها، پروتئین ها و مواد معدنی می باشد و برای حفظ سلامتی عمومی بدن خوردن روزانه آن توصیه می گردد. دارا بودن انواع مواد مغذی موجب شده تا بادام زمینی خاصیت ضد چربی و ضد سرطانی داشته باشد. فروش ویژه خشکبار بادام هندی و فندق بسته بندی شده بهداشتی و مجلسی به صورت عمده صورت می گیرد.

فروش ویژه بادام زمینی و فندق بسته بندی شده مجلسی

بادام زمینی دارای ویتامین B3 برای بدن

بادام زمینی دارای ویتامین B3 برای بدنبادام زمینی و مویز درجه یک دارای ویتامین ب۳ فراوانی است. این ویتامین برای حفظ سلامتی تمامی اعضای بدن ضروری می باشد.  هر ۱۰۰ گرم بادام زمینی دارای ۱۱۲ میلی گرم ویتامین ب۳ است.
این ویتامین کلسترول خوب در خون را افزایش می دهد و می تواند از پیری زود رس جلوگیری نماید. پیشگیری از بیماری آلزایمر از دیگر مزایای استفاده از ویتامین ب۳ است. نام دیگر ویتامین ب۳ نیاسین است و یکی از ویتامین هایی است که در آب حل می گردد.

نیاسین به دو شکل نیکوتین آمید و نیکوتینیک اسید یافت می شود و یکی از مواد غذایی مقاوم در طبیعت به شمار می رود. شیمی دان ها این ویتامین ضروری را در سال ۱۸۶۷ کشف کردند.
این ویتامین در اثر حرارت بالا، نور زیاد، اکسیژن، محیط های قلیایی و اسیدی از بین نمی رود و تنها به میزان کم در آب حل می گردد.
ویتامین ب۳ موجود در بادام زمینی نقش موثری در تنفس سلولی ایفا می کند. این ویتامین انرژی موجود در چربی ها، انواع قندها و پروتئین ها را آزاد می نماید و توانایی حفظ گلوکز خون را داراست.

اگر ویتامین ب۳ بدنتان کاهش یابد، ممکن است خلق شما تغییر کند و بد اخلاق شوید. تمرکزتان به شکل چشمگیری کاهش خواهد یافت و همواره عصبی و مضطرب خواهید بود و هنگام انجام کارها سریع خسته خواهید شد. جهت بر طرف کردن نیاز بدن به این ماده غذایی خوردن روزانه ۱۴ تا ۱۶ میلی گرم آن توصیه می گردد.

تنها کافی است با خوردن چند دانه بادام زمینی ۹۰ درصد از نیاز خود به این ویتامین را برطرف نمایید. از دیگر مزایای استفاده از این ویتامین می توان به کاهش خطر بیماری های قلبی و عروقی اشاره کرد.
در صورتی که قبلا دچار سکته قلبی شده اید با مصرف مرتب بادام زمینی از وقوع مجدد آن جلوگیری خواهید کرد. با مصرف نیاسین، احتمال ابتلا به بیماری هایی مانند، آب مروارید، قند خون و آرتروز را به حد اقل برسانید.

بادام زمینی موجب تنظیم فشار خون

در متن زیر به بررسی رابطه بادام زمینی و فشار خون پرداخته ایم. اگر ما به طور مداوم از بادام زمینی استفاده نماییم، آسیب های شریانی از جمله، ضعف سرخرگ ها که به صورت بزرگ یا بیرون زدن دیواره آن نمایان می گردد به طور چشم گیری کاهش می یابد.

بادام زمینی محصولی است که می تواند فشار خون را تنظیم نماید، در صورتی که بتوانیم فشار خود را در سطح مناسب نگهداریم دچار بیماری هایی مانند نارسایی قلبی نخواهیم شد. این محصول به دلیل داشتن منیزیم فراوان از ابتلا به سندروم متابولیک جلوگیری می کند.
طبق بررسی محققان اگر روزانه به مقدار کمی بادام زمینی مصرف کنیم، کلسترول بد خون کاهش خواهد یافت و در پی آن فشار خونمان بهبود می یابد.

منیزیم مواد معدنی فوق العاده ای است و زمانی که وارد رگ های خونی گردد موجب می شود تا سرعت فشار خون کاهش یابد. مکمل های منیزیم را به راحتی می توانید از مراکز دارویی تهیه نمایید، اما همواره استفاده از مواد طبیعی حاوی مواد مغذی توصیه می گردد.
کره بادام زمینی نیز یکی از فراورده های مقوی این دانه آجیلی است که حاوی مقدار قابل توجهی منیزیم می باشد. اگر روزانه ۵۰۰ میلی گرم منیزم مصرف نمایید، به راحتی می توانید از افزایش فشار خون خود جلوگیری کنید.

از طرفی بادام زمینی دارای مقدار زیادی چربی های غیر اشباع است که برای کاهش فشار خون بسیار مفید می باشند و پتاسیم موجود در این آجیل نیز علاوه بر تنظیم فشار خون، ضربان قلب را نیز تنظیم می نماید.

سلنیوم یکی از ماده های معدنی کمیاب در طبیعت به شمار می رود. سلنیوم موجود در بادام زمینی نیز می تواند از ابتلا به فشار خون بالا پیشگیری نماید. با افزایش سن خطر ابتلا به این بیماری افزایش می یابد. سلنیوم می تواند به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل نماید و در حفظ سلامتی عروق نقش داشته باشد.
اگر سلنیوم خون ما کاهش یابد، رگ های عروق فشرده می شوند و فشار خون افزایش می یابد. ایم ماده همچنین می تواند عملکرد قلب و تنفس را بهبود بخشد و در نتیجه فشار خون را کنترل کند.
لازم است تا روزانه ۵۰ تا ۲۰۰ میکروگرم سلنیوم مصرف نمایید. بادام زمینی منبع بسیار خوبی برای تامین روزانه این میزان سلنیوم می باشد.

طبق تحقیقات کمبود روی در بدن موجب افزایش فشار خون می گردد. نام دیگر این ماده معدنی زینک است. افرادی که دارای بیماری های مزمن از جمله قند خون و کلیه هستند، به دلیل کمبود روی در خون خود، بیشتر در معرض ابتلا به فشار خون بالا می باشند. پس با خوردن روزانه انواع مغزها به ویژه بادام زمینی خود را از ابتلا به این بیماری ایمن کنید.

اگر زنان باردار فقر آهن داشته باشند، در صورت استمرار کم خونی ممکن است دچار فشار خون گردند. اما توجه داشته باشید که نباید در مصرف مکمل های آهن زیاده روی کنید، زیرا این مورد نیز فشار خون را افزایش می دهد. تنها کافی است با خوردن روزانه چند مغز بادام زمینی آهن مورد نیاز خود را به طور طبیعی تامین کنید تا دچار مشکلات پیش و بعد از زایمان نشوید.

مس نیز یکی از املاح معدنی است که در بادام زمینی یافت می گردد. مس می تواند میزان کلسترول و فشار خون را تنظیم نماید. این املاح پر فایده جریان خون را بهبود می بخشد و احتمال تشکیل پلاکت های خونی را به حداقل می رساند، همچنین به جذب آهن کمک قابل توجهی می کند، متابولیسم بدن را بهبود می بخشد، به کاهش وزن کمک می کند و در نهایت در تنظیم فشار خون نقش موثری دارد.

منگنز نیز یکی از املاح معدنی موجود در بادام زمینی می باشد که متابولیسم چربی ها را کنترل می نماید. چربی زیاد یکی از عوامل مهم ایجاد فشار خون بالاست. با خوردن منگنز میزان سطح چربی خون را کنترل خواهید نمود. اگر فشار خون بالایی دارید پس نشان می دهد که سطح منگنز خون شما کاهش یافته است.

بادام زمینی مناسب یرای درمان راشیتیسم

بادام زمینی مناسب یرای درمان راشیتیسمحتما تا حدودی با بیماری راشیتیسم آشنا هستید. این بیماری است که اغلب کودکان در شرایط خاص به آن مبتلا می شوند. در اصل استخوان های کودک به علت کمبود ویتامین دی دچار ضعف می شود و حالت پرانتزی پیدا می کند.
اگر از بادام زمینی و فراورده های آن استفاده نماییم کودکانمان هرگز دچار این بیماری نخواهند شد.

دانه های بادام زمینی به دلیل داشتن کلسیم و ویتامین دی موجب استحکام استخوان ها می گردند و مانع از ضعف عضلات و ابتلا به پوکی استخوان می شوند. اگر به طور متوسط روزانه ۱۰ عدد دانه بادام زمینی مصرف نمایید استخوان هایی سالم و بی عیب خواهید داشت. همانطور که گفتیم بادام زمینی برای راشیتیسم بسیار مفید است. برای اطمینان بیشتر و سرعت بخشیدن به بهبود نرمی استخوان علاوه بر مصرف بادام زمینی، کودک را هر دو روز یک بار، هر بار به مدت ۲۰ دقیقه در معرض نور خورشید قرار دهید.

این بیماری را در خانه نیز می توانید به راحتی درمان نمایید. در متن زیر به چند روش درمان خانگی راشیتیسم با استفاده از مواد خوراکی به خصوص بادام زمینی خواهیم پرداخت.

اگر بدن دچار ضعف عمومی باشد، یعنی نتواند انواع مواد معدنی مورد نیاز خود را تامین کند، کلسیم و فسفات موجود در استخوان را تبدیل به انواع مواد معدنی دیگر خواهد نمود تا بتواند املاح مورد نیاز دیگر اعضای بدن را تامین کند.

از طرفی بادام زمینی سرشار از انواع مواد معدنی می باشد، پس در صورت استفاده مکرر از این محصول تمامی املاح بدن تامین خواهد شد و دیگر نیازی نیست تا کلسیم موجود در استخوان ها مصرف گردد، با حفظ میزان تراکم کلسیم استخوان ها کودک هرگز دچار بیماری نرمی استخوان نخواهد شد.

منگنز از املاح معدنی است که به داشتن استخوان هایی مقاوم کمک می کند و آنزیم های ضروری برای تشکیل استخوان ها را تامین می نماید. بادام زمینی یکی از دانه های خوش طعم است که منگنز فراوانی دارد و به همین دلیل استفاده از آن برای سلامتی استخوان ها ضروری است. کمبود این ماده در بدن موجب پوکی استخوان خواهد شد. اگر می خواهید استخوان هایی مراکم داشته باشید مصرف منگنز را فراموش نکنید.

بادام زميني يك دانه روغنی خوشمزه

همانطور که می دانید بادام زمینی خوشمزه و خوش طعم است و فراورده های بسیاری دارد از جمله کره بادام زمینی از آن تهیه می گردد. این ماده غذایی از ابتلا به بیماری مختلف از جمله عفونت های ادراری جلوگیری می کند.

فندق یکی از دانه های شیرین و خوشمزه

فندق یکی از دانه های شیرین و خوشمزهفندق دانه شیرین به دلیل طعم دلچسبش طرفداران بسیاری دارد. این دانه آجیلی در کشورهایی مانند آمریکا، ترکیه، ایتالیا به وفور یافته می شود و یک خوراکی خوشمزه است.
دارای طبع گرم و خشک است و مواد معدنی فراوانی از جمله، پتاسیم، کلسیم، مس، آهن و … را در خود جای داده است. دانه های این آجیل را به چند شکل، بو داده، خام و پودر مورد استفاده قرار می دهند.

البته پودر آن بیشتر در قنادی ها برای تزئین شیرینی ها به کار می رود. اگر می خواهید به راحتی و تنها با خوردن چند دانه آجیل پروتئین بدن خود را تامین کنید، بادام زمینی انتخاب مناسبی خواهد بود.
ارزش غذایی فوق العاده این دانه شیرین بر هیچ کس پوشیده نیست و به همین دلیل برای سلامتی بسیار سودمند است. از این دانه در طب سنتی نیز استفاده می گردد، زیرا به نوعی خاصیت تب بری و توانایی ضد عفونی انگل های روده را دارد.

فندق بهترین منبع شناخته شده ویتامین E

فندق منبع ویتامین ای می باشد. اگر به طور ثابت ۲۰ الی ۳۰ گرم فندق در طی روز مصرف نمایید، دیگر نیازی نیست تا برای تامین این ویتامین ماده خوراکی دیگری استفاده نمایید. ویتامین ای از ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی و سرطانی پیشگیری به عمل می آورد. با مصرف کمی روغن فندق هم ویتامین ای مورد نیاز بدن را می توانید تامین کنید.

این ویتامین برای داشتن ماهیچه هایی قوی و پر زور لازم است. اگر می خواهید تولید مثل کاملا طبیعی داشته باشید حتما از این ویتامین استفاده نمایید.
همچنین اگر نمی خواهید هرگز دچار کم خونی یا بیماری آنمی شوید این ویتامین را در رژیم غذایی روزانه خود بگنجانید. فندق ویتامین ای فراوانی در خود جای داده است.
ویتامین ای که در بادام زمینی وجود دارد از ابتلا به انواع سرطان ها پیشگیری می نماید. همچنین اگر سلول سرطانی در بدن به وجود آید، این ویتامین با آن سلول ها مبارزه می کند.

فندق را می توان با مواد غذایی دیگر مخلوط کرد و به جای میان وعده از فواید بی نظیر آن بهره مند شد. این دانه آجیلی نیز هم به شکل خام، بو داده و پودر مورد استفاده قرار می گیرد.
اگر می خواهید فندق را از پوست آن جدا نمایید تنها کافی است ۱۰ دقیقه در آب بجوشانید، اما اینکار اکثر خواص آنتی اکسیدانی آن را از بین خواهد برد. آرد و کره فندق از فراورده های این دانه مغذی هستند.

استفاده از فندق در دستور غذایی بسیاری از شکلات ها و تنقلات وجود دارد، به همین دلیل به راحتی می توانید از ویتامین ای موجود در آن بهره مند شوید. همچنین پودر فندق را با فلفل یا دارچین ترکیب می نمایند تا طعم شیرینی حاصل گردد. برای تزئین کیک و بستنی نیز پودر فندق خوراکی مناسبی خواهد بود.

فندق یکی از دانه های نسبتا پر کالری

فندق یکی از دانه های نسبتا پر کالریفندق دانه پر کالری است. مواد مغذی که فندق دارا می باشد بی نظیر هستند. فندق یکی از مغزهایی به شمار می رود که سرشار از کالری است و مواد معدنی و چربی های مفیدی در خود جای داده است.

بیشتر دانه  فندق از روغن زرد رنگ خوش طعم و خوش بو  تشکیل شده است. از این روغن در صنایع مختلفی مانند نقاشی و عطر سازی استفاده می نمایند. ۱۰۰ گرم از مغز دانه فندق حاوی مواد  زیر می باشد:

  • به میزان ۶۲۳ کالری انرژی دارد.
  • حاوی ۱۲٫۵ گرم پروتئین می باشد.
  • ۱۵ گرم نشاسته دارد.
  • دارای ۱۱ گرم کربوهیدرات می باشد.
  • مواد چربی آن ۶۰ گرم است، که بیشترین محتوای مغز فندق را تشکیل داده است.
  • فیبر موجود در فندق ۵ گرم است.
هادی توانا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی توانا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09118435216

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: bia2hasti@

email icon ایمیل: haditavana1982@gmail.com

مجموعه توانا شما را به خرید بهترین انواع فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید