مجموعه توانا شما را به خرید بهترین انواع فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قيمت فوق العاده فروش بادام زمینی و فندق باکیفیت در بازار

آنچه در این مقاله می خوانید...

فندق دارای مقدار زیادی ویتامین‌ آمصرف فندق تازه و هضم سریع آنخوردن فندق خون سازترین ماده غذاییفندق تازه بهترین درمان برای پوست خشکبادام زمینی بهترین منبع تامین مواد مغذیمصرف بادام زمینی با عسل مناسب سرد مزاجیبادام زمینی بهترین آجیل خوشمزه

قيمت فروش بادام زمینی و فندق و پسته کال امسال با کیفیت فوق العاده ضمن توجه به نوسانات بازار و بسته بندی و کیفیت هر کدام قابل تعین است.

به مناسبت شب یلدا  هر سال انواع بادام زمینی شیرین، هندی و فندق تازه درجه یک در بازار خشکبار ایران ارائه می گردد.
فندق بیشترین میزان پروتئین را در خود دارد و طعم آن
بسیار خوش طعم است و فاقد کلسترول بویژه برای بیماری های قلبی و دیابتی بسیار مناسب است.

قيمت فوق العاده فروش بادام زمینی و فندق باکیفیت در بازار

فندق دارای مقدار زیادی ویتامین‌ آ

فندق دارای مقدار زیادی ویتامین‌ آفندق و پسته مخلوط فندقی یکی از انواع خشکبار است که  به اندازه تخمه ژاپنی، پسته و مغز بادام چندان مورد توجه مصرف کنندگی قرار نگرفته است در حالی که دارایی مقدار زیادی ویتامین آ و ارزش غذایی بالایی است.

این ارزش بالای غذایی به دلیل تامین انرژی زیاد تا ۱۷۶ کالری در هر ۲۸ گرم از این نوع خشکبار است.

چربی و آب هر کدام به ترتیب با اندازه ۱۷و ۲ گرم بیشترین و کمترین کالری را به خود اختصاص داده اند.

مصرف فندق تازه دارای خاصیت ضد سرطان و بیماری های قلبی بوده و میزان ابتلا به این دو نوع بیماری را به مقدار چشم گیری کاهش می دهد.

محدوده ویتامین A در کودکان و بزرگسالان از ۲۰ تا ۸۰ g/dl متغیر است و شواهد نشان داده است که بیماران سلیاک و دارای ضعف قوه بینایی از کمبود این نوع ویتامین رنج می برند.

بیشترین حجم تشکیل دهنده فندق را روغن تشکیل می دهد که این میزان به حدود ۷۰ درصد هم میرسد و چربی ها بیشترین کالری را از میان سایر منابع تامین انرژی بدن به خود اختصاص داده اند.

کاهش ماده ای به نام  آپو پروتئین، برای اشخاص دارای بیماری های عروقی می تواند بسیار خطرناک باشد که فندق با دارا بودن این ماده مقدار آن را تا حدود ۲۵ درصد افزایش می دهد.

علاوه بر این فندق دارای ویتامین های E و B1 و B2 و E6 است که هر کدام از این ویتامین ها به نوعی بر سلامت غذایی فرد تاثیر گذار هستند.

همچنین بیمارانی که دارای عدم تطابق دید در شب یا همان شب کوری هستند باید  در برنامه غذایی خود از فندق تازه استفاده کنند که بسیار تاثیر گذار است.

فندق خون ساز به عنوان یک ماده غنی در جذب آهن یک منبع بسیار قوی برای رفع کم خونی به شمار می رود و باعث افزایش و سطح کیفیت گلبول های قرمز خون می گردد.

مصرف فندق تازه و هضم سریع آن

مصرف فندق تازه برای افراد دارای معده های ضعیف سریع تر از هر نوع خشکبار دیگر مشابه آن قابل هضم بوده و مشکلات سوء هاضمه ناشی از آن برطرف می گردد.

به بیماران دیابتی توصیه می شود که از فندق تازه همواره استفاده نمایند که دارای نشاسته کم و هضم کاملا راحتی می باشد.

همان طور که می دانید هضم سریع غذا به جذب متعادل تر مواد غذایی و در مدت کمی چربی بدن آب و انرژی طبیعی بدن به آسانی میسر می گردد.

خوردن فندق در بین وعده های غذایی تقویت معده و روده را برای زنان باردار به همراه می آورد و دیابت دوران بارداری به دلیل اینکه در این نوع خشکبار نشاسته بسیار کمی است کنترل می گردد، پس هر روز برای تقویت دستگاه گوارش تا ۱۰ عدد فندق تازه مصرف کنید.

به طور عمومی استفاده از تنقلات شیرین و زیاده روی در مصرف آن باعث سوء هاضمه و کمبود اشتها می گردد ولی فندق تازه بدون نشاسته به تقویت روده ها و معده برای هضم هر چه بیشتر غذا کمک می کند.

درمان کم خونی و تالاسمی، تقویت عضلات و کاهش کلسترول برای بیمارانی قلبی از دیگر مزایایی مصرف فندق تازه است.

شواهد نشان داده است که از بین انواع خشکبار مانند فندق، تخمه ژاپنی، پسته و بادام زمینی، فندق قابل هضم ترین تنقلات میان وعده ای به شمار می آید.

به دلیل منابع فیبری قوی فندق به تقویت و آرامش اعصاب کمک شایانی می کند و یک میوه خوشمزه برای افرادی است که می خواهند زود سیر بشوند و همزمان رژیم لاغری بگیرند.

فندق یکی از طعم دهنده های اصلی قهوه می باشد و یکی از ارکان اصلی قهوه است و طعم قهوه را بسیار خوشمزه می کند.

در هنگام خرید فندق و بادام باید مواظب باشید که از لحاظ بهداشتی در بهترین بسته بندی محافظت شده باشد و  فاقد نقاط مستعد رطوبت و نم باشد.

قیمت فروش بادام زمینی و فندق  به موارد زیادی بستگی دارد و انواع پسته فندقی، فندق تازه، بادام کاغذی ، بادام هندی و  موارد دیگر در این سایت عرضه می شود که دارای درجات مختلف از کیفیت درجه و یک دو هستند.

به عنوان مثال قیمت بادام هندی درجه یک و دو از انواع دیگر بادام گرانتر برای مشتری ارائه می شود و قیمت فندق درجه یک از فندق درجه دو چند هزارتومان اختلاف وجود دارد.

خوردن فندق خون سازترین ماده غذایی

خوردن فندق خون سازترین ماده غذاییهموگلوبین مورد نیاز زنان و مردان بزرگسال بین ۱۳ تا ۱۸g/dl بوده و خوردن فندق به عنوان خون ساز ترین ماده غذایی در افزایش سطح این هموگلوبین ها و خون رسانی به بدن موثر است.

۳۰ گرم از مغز فندق تازه ۳ میلی گرم آهن در روز را فراهم می کند.

در مجموع بادام هندی، فندق، بادام زمینی و گردو دارای منابع سرشار از آهن هستند و اکثر آنها از این چهار نوع آجیل به عنوان خون رسان بدن یاد می گردد.

پس خوردن این خوراکی های کاملا خون ساز ، را فراموش نکنید و همواره در خوردن آن ها زیاده روی نکنید که با عوارض عدم استفاده اصولی روبه رو نگردید.

معمولا افراد دارای کم خونی با ریزش مو شدید هم درگیر هستند که فندق تازه یک دارو جهت این عارضه به شمار می رود.

افرادی که دارای موهای کم پشت در صورت خود هستند از ترکیب فندق با پیه گوسفند یا بز بر صورت استفاده نمایند تا موهای پر رشدی را شاهد باشند.

به نظر می رسد که افرادی که دارای لاغری زیاد هستند و همیشه احساس لرز و سردی در اندام دارند از کم خونی رنج می برند، بنابراین استفاده از فندق در میان وعده های غذایی هر چند اندک برای این افراد بسیار مفید واقع می گردد.

به طور کلی فندق برای پوست انسان فواید بسیاری داشته که از جمله این فواید موارد زیر را می توان نام برد:

۱- فندق علائم پیری زودرس را به تاخیر می اندازد.

۲- به عنوان یک آبرسان قوی در نرمی و لطافت و صافی پوست تاثیر گذار است.

۳- به عنوان یک ضد آفتاب طبیعی در دفع اشعه های مضر خورشید عمل کرده و جایگزین یا مکمل مناسبی برای انواع ضد آفتاب ها به شمار می آید.

۴-  سلامت و زیبایی پوست و حفظ سلول های زنده پوست یکی دیگر از خواص فندق و روغن آن است.

یک روش مناسب برای تقویت ابروهای کم پشت استفاده از فندق سوخته  است و این جایگزینی برای مداد ابرو استفاده کرد.

هنگام استفاده از روغن فندق طرز استفاده از آن را بر روی پوست خود امتحان کنید و اگر سوزش و التهاب را در پوست احساس کردید بعد از مدت ۲۴ ساعت برای پوست شما مناسب نیست و به این روغن حساسیت دارید.

فندق تازه بهترین درمان برای پوست خشک

محققین تب سنتی به این نتیجه رسیده اند که مصرف فندق تازه به عنوان یک ماده غذایی ارزشمند در درمان پوست های خشک دست و صورت تاثیر گذار است.

عارصه احساس پوست های خشک در تمام نقاط بدن یک مشکل در بین همه افراد با سنین مختلف است .

فندق تازه و یا روغن فندق به عنوان یک آبرسان قوی پوست عمل نموده و به تقویت نرمی و رطوبت رسانی لایه های پوست به صورت کاملا طبیعی کمک می کند.

معمولا پوست های خشک مستعد جوش و آکنه هم هستند که از ترکیب زیتون و روغن نارگیل می توان یک اسکراب موضعی خوب برای درمان آکنه استفاده کرد.

روغن فندق به عنوان یک محصول مراقبت از پوست سال های زیادی است که به عنوان یک روغن طبیعی استفاده می شود و برای افرادی که دارایی پوست های حساس هستند هیچ خطری ندارد چون فاقد الکل و مواد شیمیایی دیگر است که افراد از تحریک ناشی از این مواد بر روی پوست خود شکایت دارند.

جلوگیری از تیرگی پوست ناشی از صدمات پوستی، جوش و آکنه، ضایعات پوستی و قرار گرفتن در معرض نور شدید خورشید یکی دیگر از خواص فندق و عصاره درخت فندق است.

یکی دیگر از خواص این میوه ارزشمند جلوگیری از خطوط ریز بر روی پیشانی و صورت که در زیبایی خانم ها خیلی مهم است میتوان برشمرد و به عنوان یک کلاژن ساز قوی در درمان پوست استفاده کرد.

فندق بیشترین میزان پروتئین را در خود دارد و طعم آن
بسیار خوش طعم است و فاقد کلسترول بویژه برای بیماری های قلبی و دیابتی بسیار مناسب است.

بادام زمینی بهترین منبع تامین مواد مغذی

بادام زمینی بهترین منبع تامین مواد مغذیانواع بادام زمینی به عنوان بهترین و ارزشمندترین منبع تامین ویتامین و انرژی بدن و مواد مغذی ضروری به شمار می آید.

بادام زمینی منبع مواد مغذی و ترکیبات مهمی از جمله اسید فولیک، منگنز، نیاسین، فیبر و فسفر است.

کشور هندوستان دارای منابع بادام زمینی زیادی است و البته بیشترین میزان مصرف کننده در دنیا را دارا می باشد و بادام زرد آن معروف است.

مهمترین خواص و ترکیبات  بادام زمینی عبارتند از:

۱-  کاهش بیماری های قلبی و عروقی

۲-  کنترل وزن و چربی برای افراد دارای افزایش وزن

۳- تنظیم سطح قند خون و مناسب برای افزایش سطح متابولیک بدن.

۴- ماده توکویل موجود در بادام باعث جلوگیری از سرطان مثانه می گردد.

استفاده از این بادام در ایام تعطیلات نوروز و مناسبت ها در بین ایرانیان رواج زیادی دارد و همواره مهمان سفره هایا نوروزی و شادی بوده است.

تنها مقدار ۲۸ گرم بادام زمینی دارای مقدار قابل توجهی ویتامین B3 است.

برای اضافه وزن و  چاق شدن ۱۰۰گرم از بادام را با عسل و آب هویج ترکیب نموده و هر روز میل نمایید.

مصرف بادام زمینی با عسل مناسب سرد مزاجی

نتایج بسیاری از آمارها نشان می دهد که مصرف بادام زمینی با عسل طبیعی یک داروی مناسب سرد مزاجی در زنان و مردان محسوب می گردد و می تواند به عنوان

تقویت کننده قوای جسمانی برای افراد تجویز شود.

مغز این میوه دارای منابع سرشار از سلنیوم است که برای تقویت قوای جسمی و باروری بسیار اثر گذار است.

به این دلیل است که پژوهشگران اروپایی مصرف چند دانه از این بادام را  به صورت روزانه برای سرد مزاجی و افزایش شانس باروری در زوج های جوان پیشنهاد می کنند.

بادام زمینی و شیرین و کوهی در مجموع در دسته میوه ها و دانه های گرم و تر قرار دارند و در سلامتی تن و روان ما تاثیر بسزایی از نظر علم طبی و مزاج شناسی هستند.

هر صد گرم از این محصول دارای ۵۶۷ کالری از انرژی است و این میزان برای این محصول نشانگر ارزش غذایی بالای این بادام است.

جهت بهبود و تراکم استخوان برای افرادی که دچار پوکی استخوان و پوسیدگی دندان هستند بسیار ارزشمند می باشد.

شاید کره بادام زمینی با عسل را بارها مصرف نموده اید، که بدون گلوتن و حاوی  ویتامین  E و عسل تفت داده شده است که ترکیب آن با مربای آلبالو صبحانه ای خوشمزه را برای وعده های صبحانه غذایی محسوب می گردد.

بیشتر فروشنده ها فرصتی برای مشتریان را فراهم نموده اند که با یک بار خرید، لذت دوباره طعم این میوه ها را در سفره های نوروزی بچشند.

مسئولین تنظیم بازار، در مورد عرضه این محصولات و بسته به درجه کیفیت در تولید انواع بادام و فندق، قیمت فروش بادام زمینی و فندق را ارزش گذاری نموده اند.

بادام زمینی بهترین آجیل خوشمزه

بادام زمینی بهترین آجیل خوشمزه بادام زمینی یک آجیل بسیار خوشمزه برای بهترین سلیقه ها و شادی ها به شمار می رود و از جمله انواع آن بادام هندی، بادام شیرین و مغز بادام است.

بادام زمینی یک گزینه مناسب برای افرادی که دارای حواس پرتی و آلزایمر هستند به شمار می آید و ویتامین B3 موجود در آن می تواند اختلالات عصبی را کاهش دهد.

گزارش مختلفی از تاثیرات مثبت بادام در کاهش ابتلا به بیماری های صعب العلاج از جمله سرطان و حمله های قلبی به  گوش شما رسیده است.

بادام زمینی بهترین آجیل برای مراسم مهمانی و مناسبتی و یادبود و شب یلدا است و در بین ایرانیان محبوبیت بسیاری دارد.

یکی از بهترین راه ها برای تامین انرژی بدن استفاده از خواص بادام زمینی خیس شده است، که افزایش متابولیسم بدن را سبب گردیده است و تنظیم فشار خون یکی دیگر از خواص بارز بادام است.

مصرف روزانه بادام از التهاب مفاصل بخصوص در سن پیری و کاهش درد در آن ها شده و از سرطان روده در افراد جلوگیری می کند.

حتی افرادی که دارای زوال عقل و افسردگی هستند  و بیماری که دچار جنون مزمن شده اند از خواص این ماده مغذی بی بهره نبوده اند.

بسته بندی انواع بادام معمولا در اندازه های یک کیلوگرم  به بازار عرضه می گردد و  دارای درشتی مناسب و کیفیت بالای استاندارد خواهد بود.

کشورهای آمریکای جنوبی معمولا بزرگترین تولید کننده بادام زمینی هستند و  به عنوان روغن گیاهی در طب سنتی هم قابل استفاده است.

تیم فروش شرکت خشکبار ایران آماده فروش انواع خشکبار و تنقلات با کادر مجرب جهت ارسال به تمام ایران به شمار می رود.

قیمت آجیل و خشکبار هر ساله ممکن است دچار نوسان قیمت گردند و در بعضی از مرزهایی ایران معمولا با قاچاق و صادرات گریبانگیر است.

شهرستان آستانه اشرفیه سهم بسیار مهم از تولید و پخش و فروش این محصول در ایران را دارا است.

هادی توانا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی توانا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09118435216

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: bia2hasti@

email icon ایمیل: haditavana1982@gmail.com

مجموعه توانا شما را به خرید بهترین انواع فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید