مجموعه توانا شما را به خرید بهترین انواع فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت بادام زمینی با پوست | صادرات انواع خشک بار

آنچه در این مقاله می خوانید...

مزایای استفاده از بادام زمینی با پوستصادرات بادام زمینی با پوستخرید بادام زمینی از کشاورزفروش طعم های مختلف بادام زمینی در کشوربسته بندی های متنوع بادام زمینی

بادام زمینی یکی از پرطرفدار ترین خشکبار در بازار های داخلی و همجنین بازار های جهانی می  باشد. و در دو نوع با پوست و بدون پوست عرضه می گردد. این محصول انواع مختلفی در بازار دارد.

ایران با داشتن پتانسیل بالا در تولید ولی در رده بندی جهانی جایگاه بدی را دارد با این وجود بادام زمینی و بادام زمینی عمده ایرانی صادر نیز می گردد و به دلیل ارگانیک بودن و طعم خاص آن بسیار پر طرفدار است.

قیمت بادام زمینی با پوست ارزان تر از نوع پوست کنده ی آن می باشد.

یکی از مناطقی که از پتانسیل آب و هوایی بسیار خوبی برای کشت برخوردار است دشت مغان می باشد.

قیمت بادام زمینی دشت مغان  در حین داشتن کیفیت بالا از قیمت مطلوبی نیز برخوردار است.

لازم به ذکر است که فروش نهال بادام زمینی و مویز بدون هسته هم در بسیاری از سایت ها و نهالستان ها انجام می گردد همچنین جالب است بدانید که به غیر از این ها حتی فروش پوست بادام زمینی نیز در بازار و بخصوص در بین صنایع و کسب و کار های مختلف رایج می باشد و معمولا دارای خرید و فروش بسیار خوب با درصد سود نسبتا خوبی است.

قیمت بادام زمینی با پوست | صادرات انواع خشک بار

مزایای استفاده از بادام زمینی با پوست

مزایای استفاده از بادام زمینی با پوستبادام زمینی خواص بسیاری دارد و استفاده از آن در موارد زیاد پزشکی و به عنوان  بهبود و  جنبه درمانی مرسوم است بسیاری از توصیه ها حاکی از استفاده از نوع با پوست آن می باشد چرا که دارای ویژگی ها و برتری هایی نسبت به نوع دیگر دارد به طور مثال:

  • نگهداری از آن راحت تر می باشد باعث جلوگیری از نم کشیدن مغز بادام ها می گردد.
  • ارزان تر است.
  • دارای خواص بیشتر برای سلامتی می باشد.
  • حساسیت کمتری نسبت انواع بدون پوست دارد.
  • ماندگاری بالاتری را دارد.

صادرات بادام زمینی با پوست

صادرات بادام زمینی با پوستصادرات و فروش عمده بادام زمینی خام هم به صورت با پوست و هم بدون پوست انجام می گیرد.

صادرات در نوع با پوست آن معمولا به صورت فله است و در تناژ بالا آنجام می گیرد، چرا که خرید به این صورت بسیار مقرون به صرفه می باشد چرا که علاوه بر مغز بادام از پوسته آن نیز استفاده به عمل می آید و دارای خواص بسیاری است از جمله در بسیاری از کشورها به عنوان یک سوخت زیستی با ارزش حرارت خوبی شناخته می شود.

خرید بادام زمینی از کشاورز

خرید بادام زمینی از کشاورزقیمت خرید بادام زمینی از کشاورز بیسار ارزان تر و کم تر از چیزی است که افراد در بازار مشاهده می نمایند و تا حدود ۵۰ درصد و گاها بیشتر از این مقدار با قیمت بازار اختلاف دارد.به همین سبب است که بیشتر خریدارانی که به کسب و کار وابسته مانند کره گیری و … می پردازند به دنبال این نوع خرید می باشد تا قیمت تمام شده کمتری داشته باشد از این رو این امکان در خرید اینترنتی بادام زمینی فراهم گشته است که با حذف شدن بسیاری از واسطه ها به عرضه مستقیم و بی واسطه بپردازند.

فروش طعم های مختلف بادام زمینی در کشور

فروش طعم های مختلف بادام زمینی در کشوراین محصول در ایران توسط بسیاری از شرکت ها فراوری شده و بسته بندی می گردد و دارای طعم های مختلفی است و معمولا به صورت بدون پوست می باشند .

قیمت بادام زمینی بدون پوست بسته به انواع طعم های آن قیمت های متفاوتی را دارند و معمولا کمی بیشتر از نوع با پوست می باشد.

طعم های پر طرفدار در بزار داخلی عبارتند از: سرکه ای، فلفلی، نمکی، کچاپ

بسته بندی های متنوع بادام زمینی

بسته بندی های متنوع بادام زمینیبادام زمینی دارای بسته بندی های مختلف در نوع مصرف خانوار ها می باشد که بازه ای بین گرم تا کیلوگرم (معمولا ۱۰۰ گرم تا ۱ کیلوگرم) را شامل می گردد هر چند که بسته بندی های بالاتر نیز دارد.

در بخش کاربرد صنعتی به صورت عمده نیز معمولا از کیلوگرم تا تن ( معمولا ۵۰ کیلوگرم تا ۱الی ۵ تن) رایج است.

در بخش خانگی طراحی بسته بندی توسط برند ها دارای تنوع و جذابیت زیادی می باشد و سعی بر آن می شود تا مصرف بادام زمینی را سهل تر نماید.

هادی توانا

برای مشاوره و سفارش روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و سفارش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: هادی توانا

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09118435216

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: bia2hasti@

email icon ایمیل: haditavana1982@gmail.com

مجموعه توانا شما را به خرید بهترین انواع فندق دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید